Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skype släpper videosamtal via WiFi och 3G

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-30 09:54
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-30 09:55
Ursprungligen av ;:

3,4MB/min går tydligen åt vid videosamtal

Provade att ringa från en iphone 4 till en pc men jag försökte ringa via högtalartelefonen men ljudet var alldeles för svagt för att höra vad som sades tyvärr. Max volym från båda. Det funkade bra med handsfree dock, bra ljud o bild i övrigt, provade dock bara me wifi. Kul uppdatering! Är det någon mer som har testat?

Ursprungligen av ;:

Fungerade fint mellan en iPhone 3GS och en iPhone 4. Har bara testat via WiFi.

  • Medlem
  • Sverige
  • 2010-12-30 10:17
Ursprungligen av ;:

Funkade bra mellan en iPhone 4 och en Macbook. Testade över WiFi och ljudet var ok även utan handsfree.

Ursprungligen av ;:

Funkade bra mellan iPhone 4 och MacBook Pro över WiFi. Håller med westerlu77 om att ljudet var lite svagt. Har inte provat med headset.

Ursprungligen av ;:

Men hur blir det när man har surfat över sin datamängd? Kommer de lagga jätte mycket? Jag har 1gb i månaden och sen går det 66kbits har jag för mig.

Ursprungligen av ;:

Provade från en iPhone 4 till en PC i Norra Kalifornien (USA), funkade utmärtkt!
Båda satt vi på WIFI.

  • Medlem
  • 2011-01-02 12:55
Ursprungligen av ;:

Datamängd är sååå -00 talet.

  • Avstängd
  • 2011-01-02 15:01

Funka snabbt och direkt utan allt fibble med FaceTime som iof funkar bättre men svårt att få andra att ställa in rätt om dom inte har MBM.

1
Bevaka tråden