Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

God Jul!

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-24 08:46

Hoppas alla får en trevlig jul och att alla kommit eller kommer fram i detta bedrövliga väder i delar av Sverige!

God Jul och Gott Nytt År, livi och alla andra 99:are!!!

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2010-12-24 09:40

God Jul allihopa...

God Jul! Ha en fin dag!

God Jul på er alla!

Gott Allt!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-12-24 13:05

God jul alla

  • Medlem
  • International user
  • 2010-12-24 14:13

God Jul

Jag sitter uppe i Jämtland där vi hade -36.5C igår kväll efter 62 mils körning från Stockholm.

Vill önska er alla en riktigt trevlig jul!! Lovar att rapportera ev Apple klappar senare ikväll

Fick 2 riktigt fina skal till min iPhone 4, ett av dom var ett typ fodral, riktigt snyggt. Även ett skärmskydd med spegel-effekt, som gör att skärmen ser sjukt skum ut, men man vänjer sej. Skall avvakta kvällens övriga klappar. Dyker det inte upp ett riktigt skärmskydd då så köper jag ett i morgon på Rean när jag ändå ska köpa mej en laptop

God jul

  • Medlem
  • International user
  • 2010-12-24 16:31

Björnström.
Var i Jämtland är du?

Yes!!

Har ni redan börjat öppna? Vi äter middag vid 17.00 och sen börjar vi öppna - får återkomma framåt 21.30 tiden tror jag

jag och min flickvän valde att byta med varandra på dagen, nykära ännu kanske (A) Vi äter också klockan 17 sen blir det "the-main-christmas-gift-event"

  • Medlem
  • International user
  • 2010-12-24 16:21

God Jul från kalla Oslo, Norge
Här blir det dansk/norskt julmat idag. Blir lite annorlunda än svenskt julbord.
Först tittar vi på Kalle Anka sen äter vi han!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-24 17:49

Nu med ny disk i burken din
Du aldrig mer kommer höra ett spin
När snön där ute ligger så vit
Får du ni ett bidrag till Grafit

Detta var rimmet till klappen som var ett
bidrag till kostnaden för att byta till SSD
i nya mac minin.

Får se vad som kommer härnäst

God Jul alla här inne och tack för svaren man fått under året!

Ursprungligen av Buchwald:

God Jul alla här inne och tack för svaren man fått under året!

Iaf EN tacksam medlem. Gött.

Då kör jag ett år till

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-25 18:40
Ursprungligen av Goflorp:

Iaf EN tacksam medlem. Gött.

Då kör jag ett år till

Var det det som stod på spel, ditt framtida deltagande.

Ursprungligen av livi:

Var det det som stod på spel, ditt framtida deltagande.

Kanske inte, men just idag var det ngt jag behövde hör. jag försöker så gott jag hinner och kan
svara på frågor här, feedback är roligt att få - även om det säkert in te var riktad till mig.

God Jul och Kram på er allihop!

Senast redigerat 2010-12-25 19:12
  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-12-25 16:30

God Jul Allihopa!

En sån här hamnade under granen! Ska bli kul att testa - kommer bilder och test i Januari efter att vi sovit några nätter med denna Wake Up Light. Den väcker oss långsamt under 30 minuter med allt ljusare lampa + inbyggd FM-radio + högtalare till iPhone + laddare till iPhone.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-12-25 17:21

Cool

Yes!!

Bajsjul i år.

Ekonomiskt är det en skitjul. Vi har inte ens köpt klappar till varandra. "Stora Julfirandet" uteblev.
Gjorde en skinka - den vart go, men salt.

Trodde jag skulle få jobba under alla mellandagar, så blir det nog inte.
Det är så kallt att inte ens hundfan vill ut. Så får jag jobba kommer jag frysa röven av mig.
Hjälpt två grannar igång med bilar idag - den enes bil står i vårt varma garage över natten - på upptining.
Fan att folk inte kan sköta sina grejor, ett batteri som inte pallar -15 behöver ju bytas ändå.

Granen var vi uppe i skogen och kapade, med markägarens tillstånd. De tar 300:- för en gran på stan.

Satt ut annons på en del grejer, alla är sååå intresserade, och hör sedan inte av sig...
Just idag är det vackraste ordet jag vet "höghöjdsbombning"

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-25 19:11

Det är uppskattat det du gör goflorp! Alla som ställer upp är mycket uppskattade... Lät som en riktig "Tomten är far till alla barnen"-jul nästan...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-12-25 21:24

Gud fortsättning på er alla. En udda jul för mig, mitt enda barn är hos sin mamma över julen, endast en julklapp och en bortopererad mage gör att julmaten i år blir ett minmum och varken julsnapps eller mumma till.

Ursprungligen av MatsOlov:

Gud fortsättning på er alla. En udda jul för mig, mitt enda barn är hos sin mamma över julen, endast en julklapp och en bortopererad mage gör att julmaten i år blir ett minmum och varken julsnapps eller mumma till.

Jag gillar dig, så våga inte tänka tanken på att sluta skriva här bara.

Tycker synd om dig som missar all go mat. Men det kanske är för det bästa.
Julkram, oss gubbar emellan.

1
Bevaka tråden