iPad slutsåld i många butiker

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2010-12-12 21:21

Var lite skoj att titta på prisjakt, dom flesta butikerna verkar ha slutsålt..

Apple iPad 16GB - Hitta lgsta pris, omdmen och information om Surfplattor

• Medlem
  • Ängelholm
  • 2010-12-12 22:40
Ursprungligen av studiox:

Var lite skoj att titta på prisjakt, dom flesta butikerna verkar ha slutsålt..

Apple iPad 16GB - Hitta lgsta pris, omdmen och information om Surfplattor

Tycker du?

Finns ju många som har den i lager, inkl applestore. Men den säljer nog bäst av modellerna, eftersom svensson inte bryr sig om 3g.

• Oregistrerad
  • 2010-12-13 00:17
Ursprungligen av Jeppe_E:

Tycker du?

Finns ju många som har den i lager, inkl applestore. Men den säljer nog bäst av modellerna, eftersom svensson inte bryr sig om 3g.

För dom mindre butikerna ska man inte lita på lagerstatus då dom inte har egna lager. ALLA stora har slutsålt, dvs. onoff, elgiganten, webhallen, cdon, dustin osv osv.

Nej, 3G är ju tämligen värdelöst.

• Medlem
  • Ängelholm
  • 2010-12-13 13:04

Senast i går stod det tre 16GB ipad på OnOffs hylla i HBG. Jag gissar att de inte är unika på något sätt. Eftersom applestore.se kan leverera, så antar jag att det är påfyllnad på gång i butikerna. Allt för att kunna förse sista-minuten-shoppare med plattor.

Det finns redan en tråd där man diskuterar "3g eller inte 3g", så den diskussionen kan ni fortsätta där:
http://www.99.se/kopa-mac-ipod-ipad/282884-ipad-wifi-ipad-3g.html

Håll er till ämnet, vilket är iPadens lagerstatus och försäljning.

Några inlägg raderade.

/Mod

Senast redigerat 2010-12-13 10:49

Intressant! Någon som vet hur många iPads som nådde Sverige i första leveransen?

Jag talade med en återförsäljare nyss och dom sa att iPad 3G tog slut tillfälligt förra veckan men att det har kommit "massor" i en ny leverans. På frågan hur många som är "massor" svarade dom "fler än 500st har vi fått".

1
Bevaka tråden