Powerbook 170 pris?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-08-22 08:49

Har en arbetskamrat som vill ge mig sin gamla powerbook 170 eftersom den inte fungerar, men eftersom jag tror att jag kanske kan få liv i den vill jag gärna ge honom en liten slant för den, vad är rimligt om jag får igång den?

• Medlem
  • Gävle
  • 2003-08-22 08:57

50-250:-

• Medlem
  • Uppsala
  • 2003-08-22 09:02

Förutsatt att han nyttjar sånt: Kanske en whisky av samma årgång som PB:n vore nåt. Det borde bli en 12-åring.

• Oregistrerad
  • 2003-08-22 09:09
Citat:

Skrevs ursprungligen av Niklas
Förutsatt att han nyttjar sånt: Kanske en whisky av samma årgång som PB:n vore nåt. Det borde bli en 12-åring.

Det tyckte han var ett bra förslag! Jag lyckades få igång den med hjälp av en gammal verktygsdiskett, så jag övertalade honom att ta hem den igen för att senare ge mig 1:a tjing...

Jag tackar för förslagen / Johan

Varför ska alla jämnt betala småtjänster med Whisky?!? Jag tror jag har 4-5 olika flaskor whisky hemma som jag fått som "betalning". Jag hatar whisky.....:rolleyes:

• Medlem
  • Uppsala
  • 2003-08-22 09:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av Fleno
Varför ska alla jämnt betala småtjänster med Whisky?!? Jag tror jag har 4-5 olika flaskor whisky hemma som jag fått som "betalning". Jag hatar whisky.....:rolleyes:

Jag med... Därför mitt förbehåll i början.

Gillar man inte god whisky kan man alltid bli av med flaskorna genom att ge dem till mig?

• Oregistrerad
  • 2003-08-22 10:34
Citat:

Skrevs ursprungligen av Fleno

Ge den vidare då till folk som gör dig tjänster. Se whiskyn som cigaretter i fängelsefilmer; det är ett betalningsmedel - inte en konsumtionsvara.

1
Bevaka tråden