Hur funkar det på Apple Store?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • New York
  • 2003-08-21 20:44

Finns det någon här som har pejl på hur saker och ting går till? Är det ett turordningssystem? Först till kvarn typ?

Jag har en beställning på en G5 men en del extra utrustning:

POWER MAC G5 2.0GHZDP

DDR440 SDRAM-2x512
2x250GB Serial ATA HD
4xSuperdrive (CD_RW/DVD-R
R350 CARD
56K V.92 Internal Modem
Bluetooth Module/S
Keybd Wired+Wired MS -S
MAC'OS MINI KIT-S

Accessory kit-PMG4/S
20" APPLE CINEMA DISPLAY-ZML

PERSONALIZED IPOD 30G-SWE

ISIGHT-SWE

Är det så att dom redan nu sätter ihop det som finns? För min status står på ”BEING ASSEMBLED” eller hämtas mina prylar först när allt finns på plats och sen byggs och skickas? ”BEING ASSEMBLED” är det min PERSONALIZED IPOD som dom då menar?

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-08-21 22:18

Mmmm.

Helt ok beställning.
Avundsjuk? Jag?
Nääää.

• Medlem
  • New York
  • 2003-08-22 01:17
Citat:

Skrevs ursprungligen av Micke F
Mmmm.

Helt ok beställning.
Avundsjuk? Jag?
Nääää.

Mm... Du kan inte ana hur mycket pengar man kan tjäna av att kränga sitt PC skrot man hade samlat på sig genom åren!

Plus en bra slant i sparbössan som gör det möjligt för mig att få min dröm om en MAC äntligen uppfylld!

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-08-22 07:54
Citat:

Skrevs ursprungligen av Nelson
Mm... Du kan inte ana hur mycket pengar man kan tjäna av att kränga sitt PC skrot man hade samlat på sig genom åren!

Plus en bra slant i sparbössan som gör det möjligt för mig att få min dröm om en MAC äntligen uppfylld!

Jag är bara avundsjuk - inte ett dugg missunnsam!

Kul att du får förverkliga en dröm!

• Medlem
  • New York
  • 2003-08-22 11:55
Citat:

Skrevs ursprungligen av Micke F
Jag är bara avundsjuk - inte ett dugg missunnsam!

Kul att du får förverkliga en dröm!

Jag gläds också med andra som kan besanna sina drömmar min är att få äga en MAC! Så har det varit sen den dagen för länge sedan då jag såg Macintosh Classic i fönstret till en bokhandel och det var länge sedan. Men jag köpte mig en SHARP MZ 700 sedan en VIC 20 senare C64, AMIGA 500, AMIGA 1200 sen när nätet började fungera lite smått (SLIP protokoll) efter all min BBS tid så köpte jag mig en IBM PC 100MHZ! Det var som att bita i en sur citron då det minns jag så väl... Från Amigan's otroliga system till en dum PC som skulle bootas om efter varje lite ändring!

Men som dom säger; det är aldrig för sent! Och jag har ju kommit i kontakt med Apple datorer via mitt arbete och glöden och längtan har funnits där hela tiden. Innan Apple gick ut med att dom släpper en PM G5 så hade jag redan sparat pengar till en PM G4 som jag beställde men så fick jag lite tips av min vän Nick i England - Att skall du satsa på lång sikt så köp dig en G5 och stå ut och vänta på den!. Och det är det jag nu gör... Min dröm är snart besannad! Jag blir en Mac ägare! Känner mig kom en 100% genuin Switcher!

1
Bevaka tråden