Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skype 5.0 Beta ute nu (2010-11-14)

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-14 16:34

Ja nu finns det tillgängligt för OSX med. Videokonferens är väl den största nyheten. Håller precis på och laddar hem det själv och ska uppdatera och se hur allt fungerar.

Skype OSX 5.0 Beta

Det största nyheten måste vara att fönstret tar upp 4 ggr så mycket plats och inte går att göra mindre. Tyvärr känns detta som ett nerköp eller har jag missat någon inställning?

Jag var också orolig för att inte kunna göra fönstret mindre. Har inte installerat Skype 5.0 beta. Jag hoppas att man också kan få fönstret att vara litet precis som i Skype 4.x. (Om man inte kan göra fönstret mindre ser också det som ett steg ner).

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-14 20:21

Har installerat det, och ja, det är inte en helt perfekt uppdatering av utseendet det kan jag hålla med om. Mkt dom behöver kunna fixa med där. I övrigt funkar de som en klocka.

Kastade bort Skype 5.0 BETA på grund av det överdrivna utseendet som de har börjat med. Förhoppningsvis så kommer det att ändras - annars får man lägga Skype bakom sig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-14 22:17
Ursprungligen av tobias schelin:

kastade bort skype 5.0 beta på grund av det överdrivna utseendet som de har börjat med. Förhoppningsvis så kommer det att ändras - annars får man lägga skype bakom sig.

+1

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-11-14 20:56

Om ni tycker att huvudfönstret är för stort kan ni stänga ner det och öppna "Contacts monitor" i stället.

Ursprungligen av onnyt:

Om ni tycker att huvudfönstret är för stort kan ni stänga ner det och öppna "Contacts monitor" i stället.

Var skriver man meddelanden då?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-11-14 23:46
Ursprungligen av hummel:

Var skriver man meddelanden då?

Tänkte inte på det...:(

  • Medlem
  • 2010-11-14 22:35

stor var den väl inte...? Jag såg fönstret i länken framför mig, typ 1200 px bred...

1
Bevaka tråden