Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte synka iTunes från nya datorn

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I mitt iTunesbibliotek har jag 6000 låtar. För några veckor sedan kraschade min iMac och är helt död. De flesta av de 6000 låtarna lyckades jag föra över från iPodden till min nya MacBook genom att göra iPodden till hårddisk och använda programmet Touchcopy. Men iTunes i nya datorn vägrar att synkronisera, alltså kan jag inte uppdatera biblioteket i iPodden. Någon som vet hur jag gör?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-23 20:03

Hej, du får nog fler svar om du startar en ny tråd, nu verkar det som du svarat på en gammal tråd. Kanske nån moderator kan hjälpa till.

Tråkigt att det inte funkar för dig. När du säger att den vägrar att synka, exakt vad menar du? Får du nåt felmeddelande? Vad händer när du pluggar in iPoden via USB? Startar iTunes? Visar iPoden att den börjar synka? Vad svarade du på frågan du fick första gången du kopplade in din iPod till Macbooken?

Berätta också gärna vilka versioner du har av operativsystem, iTunes och iPod. The devil is in the detail.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2010-10-23 21:00

* flyttade ovanstående inlägg till en egen tråd *

1
Bevaka tråden