webbgränssnittet på en DI-604 har blivit seeegt

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-08-19 20:42

Allt har fungerat smidigt tills nu - jag uppgraderade firmware till 1.80 härom dagen, allt flöt på, nya funktioner, kul, men så idag när jag skulle kika på denna svarar gränssnittet efter 20 sekunder... ...suck. Och ingenting tycks hjälpa - har inte kört factoryreset än men... några tips innan jag hackar igång?

• Oregistrerad
  • 2003-08-21 12:13
Citat:

Skrevs ursprungligen av Wiberg
Allt har fungerat smidigt tills nu - jag uppgraderade firmware till 1.80 härom dagen, allt flöt på, nya funktioner, kul, men så idag när jag skulle kika på denna svarar gränssnittet efter 20 sekunder... ...suck. Och ingenting tycks hjälpa - har inte kört factoryreset än men... några tips innan jag hackar igång?

Jag kör 1.81 utan problem. Är du säker på att det inte är webbläsaren som strular?

• Medlem
  • Nacka
  • 2003-08-22 09:26

Tja, säker är jag ju inte. Men - körde ett pass under gårdagen. Fabriksresettade, nergraderade firmware, uppgraderade firmware, startade om routern osv... ingen skillnad... sen, provade att logga in med en PC (för att utesluta min mac/browser som felkälla) allt rullade som det skulle - satan, felet finns på min burk! Gav upp, sov, vaknade, drack kaffe, startade iMacen - voila - back on the track... obegripligt för mitt begränsade intellekt.

Firmware 1.81? Var hittade du denna? (Faan vet om jag vågar börja mecka igen...)

1
Bevaka tråden