Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Navigeringspil försvinner i Safari

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Varberg
  • 2010-08-11 11:44

Sedan jag köpt en ny imac och lagt in snowleopard har jag haft ett märkligt problem. Pilen som jag navigerar med (musen), slutar plötsligt att synas. Drar man muspekaren över sidan kan man se när den träffar på länkar då dessa lyser upp men som sagt själva pilen är borta. Först när jag går utanför safari o klickar dyker den upp igen för att efter ett eller två musklick senare försvinna igen. Någon som vet vad som är fel?:tveksam:

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-08-11 22:15
Ursprungligen av Samijo:

Sedan jag köpt en ny imac och lagt in snowleopard har jag haft ett märkligt problem. Pilen som jag navigerar med (musen), slutar plötsligt att synas. Drar man muspekaren över sidan kan man se när den träffar på länkar då dessa lyser upp men som sagt själva pilen är borta. Först när jag går utanför safari o klickar dyker den upp igen för att efter ett eller två musklick senare försvinna igen. Någon som vet vad som är fel?:tveksam:

Jag har för mej att jag sett det i en tråd här tidigare.... Jag tror det var vissa sidor som gav det resultatet i Safari.
Testa att starta om Safari, datorn, att använda Firefox.

Med hänvisning till ovanstående länk stänger vi här. Var vänliga att rapportera trådar som denna till moderatorerna, lägg inte enbart in en länk själva.

/Mod

1
Bevaka tråden