Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari 5 - problem med YouTube-klipp i Blogger

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har lite funderingar över varför Safari 5 inte funkar med YouTube-klipp inbäddade i Blogger? Det ser ju korrekt ut i alla andra webbläsare. Klippen halkar liksom ut till vänster i ramen. Se bifogat.

Någon som har lösning för detta?

Har flyttat tråden till rätt forum. När ni skapar nya trådar, försök tänka lite på vilken forumdel som passar bäst.

Har också ändrat rubriken. Försök alltid sätta en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om.

/Mod

En länk hade varit bra, så att vi dels kan testa i olika webbläsare, och dels titta på hur sidan är kodad.

Ber om ursäkt att jag inte skapade tråden i rätt forum, men jag hittade inte Safari på startsidan. Såg nu att det låg under Apple programvara. Varför gör inte iTunes andra Appleprogram det?

I vilket fall – här är adressen till bloggen. into the music

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-21 13:39

Fungerar i Safari 5 för mig.

Sitter vid en PC (Windows Vista) just nu, och här ser det också bra ut - både i Safari 5, Explorer 8 och Firefox 3.6.3.

Mysko! Provade nu på en annan mac med Safari 4 och då funkade det.

Kan jag ha någon konstig inställning i Safari 5?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-06-21 14:07

Safari 5, 10.6.4 här och det ser bra ut. Har du lagt till några nya extensions till Safari 5 på senaste?

Nej, har inga extensions alls.

1
Bevaka tråden