Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vadå community toolbar??

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-17 08:33

Hej

Så fort jag öppnar ett nytt Safari fönster så kommer ett fönster som säger:

"Community Toolbar

We´re sorry, but the Safari browser you are currently using does not support the community toolbar."

Har en sprillans ny macbook pro, testade att bli av med problemet genom att uppdatera Sarari, har inte lagt in någon community toolbar... så vad tusan gör jag?

Tack

Jag har aldrig hört talas om problemet tidigare men en sökning på Internet visade att det tydligen är något som vissa tredjepartsprogram skickar med. Ganska otrevligt beteende som jag hade hoppats att vi skulle slippa på Mac om du frågar mig. Tydligen lägger det en mapp kallad Toolbar i /Program varifrån det verkar gå att bli av med otyget.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-17 18:23

Ja läste också något liknande... men den mappen är tom! Och hittar verkligen inga andra förslag på vad det kan bero på.

  • Medlem
  • Säffle
  • 2010-07-03 10:24

Om inte löst så kanske detta kan hjälpa. Jag hade i alla fall en avinstallerare i mappen som låg i Program som Marcus K sa...tack. Men annars kolla här kanske Power Challenge Toolbar Download

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-03 12:39

Läs den här tråden.

//Rob

1
Bevaka tråden