Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 9.2 grafikfel

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Grafikfel i iTunes 9.2. Någon mer än jag? Uppstår i Cover Flow-läget. Album utan omslag blir randiga och svagt blå (bifogar bild).

  • Avstängd
  • International user
  • 2010-06-17 00:10

Jag har inte det felet hos mig.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2010-06-17 00:11

inte hos mig. Svart/transparent fortfarande

MBP, i5@2,4GHz, 330M-kortet.. Ähh, varför händer alltid sådant här mig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-17 00:16
Ursprungligen av Snabeldrake:

Grafikfel i iTunes 9.2. Någon mer än jag? Uppstår i Cover Flow-läget. Album utan omslag blir randiga och svagt blå (bifogar bild).

Samma här både på min iMac i7 samt macbook pro 13".

  • Medlem
  • Hjo
  • 2010-06-17 00:28

Här med,

en rand uppe och nere, MB GeForce 9400M

Är så i mitt iTunes med, på Macbook 2006. Men tack och lov har jag lagt in artwork på allt jag har så det visas bara i någon millisekund, laddar grymt mycket snabbare i 9.2!

Däremot tänker jag på ett annat problem, går det inte låsa now playing artwork i boxen nere till vänster?

Apple - Support - Discussions - iTunes 9.2 Item Artwork Box ...

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-17 23:14

Jag har också ränder när det inte finns nån cover art. Men det gör inget tycker jag. Har cover art på 98% av musiken och jag glor inte så mycket på den heller, för den delen.
Det kanske rent av är meningen att det ska vara ränder.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-06-19 09:41
Ursprungligen av Konrad:

Jag har också ränder när det inte finns nån cover art. Men det gör inget tycker jag. Har cover art på 98% av musiken och jag glor inte så mycket på den heller, för den delen.
Det kanske rent av är meningen att det ska vara ränder.

Jag tvivlar på att det ska vara ränder, för det ser inte alls bra ut.
För mig har dock problemet försvunnit. Vet inte om jag gjort något speciellt mer än att starta om datorn.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-19 18:02

För mig är det inte så, MB 2009 med 9400M.

Vill bara säga att jag fortfarande har samma problem, trots de uppdaterade drivrutiner som kom 2010-08-17. Det är ingen skillnad att växla mellan grafikkorten. Sitter med en helt nyformaterad, nyinstallerad burk. MBP i5/2,4GHz.

Om det nu saknas cover art för ett album, varför ska man då sitta och titta på en bild som inte finns.
Jag har också ränder men so what.

1
Bevaka tråden