Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler som ska se AC/DC 3/6?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-05-31 23:03

Snart är de gamla hårdrockgudarna i Stockholm för att ge en (förhoppningsvis) oförglömlig konsert.
För 4-5 år sedan diskuterade jag med en polare att åka över till staterna för att få se dem innan de slutar lira, de kan ju trots allt inte ha så lång tid kvar? Men resan blev aldrig av pga studier, familj och annat. Men på torsdag smäller det på Stadion, och jag är så jäkla taggad! De är ju trots allt ett par levande legender.

Någon mer härifrån som ska med och rocka skiten ur sig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-31 23:14

Jag jag jag!
Var i Göteborg förra året och det var enormt. Man skulle så klart vilja se en konsert på sent 70-tal men Bon Scott men det här får duga det med. Har svårt för hårdrock och metal som AC/DC ibland helt felaktigt faller under. Mer rock n roll än så här blir det inte.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-31 23:21

Långt kvar ja, skulle nog vara mest orolig över trummisen Phil Rudd's vilande alkoholism eller Malcolm som jag också tror haft en släng av det. Vad jag vet så har varken Angus eller Brian någonsin tagit droger eller druckit i några större mängder. Mest cigg och socker i Angus fall.

  • Medlem
  • 2010-06-04 00:35

Helt sjuk bra måste jag bara inflika!
I'm on the highway to bed...

1
Bevaka tråden