Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

7Eleven säljer ITunes presentort 150kr för 100kr

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mölndal
  • 2010-05-28 13:22

Det är inte varje dag man kan köpa 150kr för 100kr (+ 5kr serviceavgift)
Köpte själv ett par igår på 7Eleven/Shell-macken

introduktionserbjudande*, vecka 21 och 22, säljs kortet i valören 150 kronor med 33 procents rabatt till kampanjpriset 100 kronor.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2010-05-30 02:01

Samma ägare: Reitan Servicehandel Sverige AB är sedan 2004 franchisegivare inom koncepten Pressbyrån och 7-Eleven

Ursprungligen av mikaelf:

Samma ägare: Reitan Servicehandel Sverige AB är sedan 2004 franchisegivare inom koncepten Pressbyrån och 7-Eleven

Ja, det bör ju alla ha förstått såklart när du skrev 7-Eleven och Shell.

Skulle köpa två 150kr igår som en födelsdagspresent men det gick inte att aktivera dem enligt tjejen på pressbyrån i Södertälje. Hon hävdade att det alltid var strul med sådana här nymodigheter..

Jag tror personligen att hon gjorde fel, är det inte själva kortets streckkod som skall scannas av? Inte förpackningen? Tråkigt att de inte får ordentliga instruktioner hur man ska göra, eller så är det pressbyrån som får stå för rabatten, då är det ju bättre att man inte kan sälja första veckorna..

Fungerade bara bra För mig även om killen i macken inte visste vad det var först. Jag missade nämligen stället mitt på golvet med kort. Köpte två. Rabatten gäller bara 150-korten

Men det är kortets sträckkod som ska scannas. Förpackningens koder är samma på alla förpackningar

Kul Att 7-eleven.se kräver flash så jag kommer mig inte in dit med ipaden. Första gången som jag varit begränsad av det

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-02 22:37

Antar att man kan använda presentkorten till att köpa Appar också? Så om det är en App som kostar 199:-, så kan jag med presentkortet få ned kostnaden till 149?

Japp.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-03 08:41

Jag köpte tio stycken på pressbyrån, väldigt lång kö efter mig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-03 11:56

Så, nu har jag köpt 3st på Pressbyrån. Stämmer det att de skall kosta 105:-? Gör de det på 7Eleven och Shell också?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-03 12:02

ja, någon serviceavgift

Även jag har köpt ett 150 :- kort nu.
Jag har tänkt köpa ett till, kampanjen gäller till söndag va?

Köpte sälv 2 kort och sen tipsade jag farsgubben. Han ville köpa Navigon Europa. Då blev det lite billigare iaf, när han missade rabatten Navigon hade förra veckan.

Och jag kommer nog köpa fler kort till mig själv.

  • Medlem
  • 2010-06-05 16:22

Jag har köpt 22 st hittills. Verkar inte vara någon större åtgång på dom där jag varit.

1
Bevaka tråden