Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Golf på T610

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-08-14 15:18

Minigolfspelet på min T610 är ju helt fantastiskt underhållande och perfekt att slö igen tid med på spårvagnen.

Någon som vet om det går att få mer banor? Det finns ju ett val för att byta bana men jag kan bara välja "standard".

Mitt handikapp är just nu 39 ifall någon undrar.

aah! Jag som trodde det gick att hålla scoren ute på banan i telefonen.

Skulle va snyggt att kunna ladda ner en översikt så man ser hur hålen sträcker sig.

  • Oregistrerad
  • 2003-08-14 22:40

Menar du för hela banan eller bara ett hål? Det går ju att kolla på ett hål men det var antagligen inte det du menade.

Yeah yeah. Jag skrev egentligen bara för att berätta att jag nu är nere på 34 slag. Måste verkligen skaffa mer banor till det här!

  • Oregistrerad
  • 2003-08-15 01:16

Finns det inget bra T610-forum där man bara diskuterar ämnet? Är högst intressant för både dig och mig tror jag.

Jag spelade minigolf som en galning precis när jag köpte telefonen. Men har slutat spela nu sedan jag inte såg någon möjlighet att förbättra mitt rekord, 20 slag på 18 hål!:D

  • Medlem
  • International user
  • 2003-08-15 07:01
Citat:

Skrevs ursprungligen av Fleno
Jag spelade minigolf som en galning precis när jag köpte telefonen. Men har slutat spela nu sedan jag inte såg någon möjlighet att förbättra mitt rekord, 20 slag på 18 hål!:D

De två hålen som du inte spikade då?

De är omöjliga att få spik på......i alla fall så vitt jag vet!

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2003-08-15 08:27
Citat:

Skrevs ursprungligen av jakob
Finns det inget bra T610-forum där man bara diskuterar ämnet? Är högst intressant för både dig och mig tror jag.

www.myt610.com

  • Oregistrerad
  • 2003-08-17 13:20
Citat:

Skrevs ursprungligen av Fleno
Jag spelade minigolf som en galning precis när jag köpte telefonen. Men har slutat spela nu sedan jag inte såg någon möjlighet att förbättra mitt rekord, 20 slag på 18 hål!:D

20? Wow! Jag är nere på 28 nu men det är bara en tidsfråga innan jag är nere på 20-22 eller liknande. Måste skaffa fram mer banor på något sätt.

  • Oregistrerad
  • 2003-08-17 14:32

På tal om golf på T610. En helt annan sak. Jag kan inte byta namn på spelaren. Är det någon annan som kan det?
Har försökt men får inte det nya namnet att vara det som gäller!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Gizz
På tal om golf på T610. En helt annan sak. Jag kan inte byta namn på spelaren. Är det någon annan som kan det?
Har försökt men får inte det nya namnet att vara det som gäller!

Gå ner till <SPACE> när du har skrivit in namnet, klicka ett par gånger så får du fram <RUB> och så småningom <END>. Klicka igen och så sparas namnet.

Uppenbart? Yeah, right...

/Göran

Jag måste ha missat något väsentligt! När jag försöker spela golf så kan jag inte kontrollera spelet över huvud taget! Bollen far iväg av sig själv och jag kan inte göra annat än att titta på och efter några slag så ligger den i hålet.

Vad har jag missat?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Macaddict
Jag måste ha missat något väsentligt! När jag försöker spela golf så kan jag inte kontrollera spelet över huvud taget! Bollen far iväg av sig själv och jag kan inte göra annat än att titta på och efter några slag så ligger den i hålet.

Vad har jag missat?

Hehe, du har inte ändrat Player one från computer. Du måste ändra så att det strå Human, då kan du ändra namn på spelaren så den heter som du vill, då får även du slå iväg bollen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-18 12:23
Citat:

Skrevs ursprungligen av Christoffer Larsson
Hehe, du har inte ändrat Player one från computer. Du måste ändra så att det strå Human, då kan du ändra namn på spelaren så den heter som du vill, då får även du slå iväg bollen

I så fall vore det årets hittills skönaste misstag!

1
Bevaka tråden