Lurar med svarsknapp, för Skype

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eslöv/Halden i Norge
  • 2010-05-21 11:09

Jag har inte hittat något lämpligt forum för denna fråga, så det får bli Macbook, eftersom det är en sådan jag använder.
Numera brukar jag använda Macbooken och Skype på ett av mina jobb. Jag kör nämligen buss i Norge. Den står vid sidan av och är inloggad via trådlöst bredband och Skype är på.
Det funkar utmärkt. Det skulle dock vara ännu smidigare och jag fick tag på ett par hörlurar med svarsknapp som funkar med Skype, så jag slipper fingra på datorn om nån ringer. Det kan vara omöjligt när jag sitter och kör. Att hitta sådana trodde jag skulle vara skitenkelt. Det var det dock inte. Beskrivningarna är oftast ytterst oklara.

Lurarna kan vara trådbundna eller bluetooth. Kan tänka mig det ena eller det andra. Dock får det inte vara tätslutande kuddar runt öronen (av trafiksäkerhetsskäl) De måste vara öppna.

Är det någon som har tips?

Ursprungligen av smarkebo:

Jag har inte hittat något lämpligt forum för denna fråga, så det får bli Macbook, eftersom det är en sådan jag använder

Frågan har ingenting med MacBook att göra. Jag tycker att forumet för "Kringutrustning" är mer lämpligt.

Och förutom forumflytten, så har jag också förtydligat rubriken.

/Mod

• Medlem
  • Eslöv/Halden i Norge
  • 2010-05-21 11:44

Tack för det.
Då får vi bara se om nån har något tips också.

1
Bevaka tråden