Fel på iTunes Store? (2010-05-08)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-05-08 19:06

Upptäckte precis att jag inte kan logga in på iTunes Store med iPhonen, det kom upp att jag hade angett felaktiskt lösenord eller Apple-ID. Gick in o testade på datorn där var samma sak. Och har nu tryckt på "Glömt lösenord?" Då dyker Safari upp och försöker komma åt en sida men sidan står bara och tuggar och visas inte.

Fler som upplever problem just nu eller är det "lokalt"?

• Medlem
  • Huddinge
  • 2010-05-08 19:19

Det fungerar som vanligt här utan problem.

• Medlem
  • Malmö
  • 2010-05-09 01:50

Ja det kom igång här igen efter ett tag.

Jag brukar vara den som avvaktar och ser vad som händer, men kännde det som kanske många andra gör inför denna teknologiska eran som vi är i. Att om mitt iTunes konto "försvinner" så börjar man tänka på hur mycket man egentligen lagt ner på apps. Man ska ju alltid tänka på sånt när man har och göra med internetbaserade tjänster. Skulle Apple (mot förmodan) kursa så är väll egentligen alla appps väck också.

Så man blir mer och mer vaksam mot saker som man köper på nätet och som man aldrig får någon form av fysisk form av. T.ex. spel och andra saker man kan beställa. Senaste inköpet av mig är ju Bad Company 2 som jag bara köpt över steam. Vad händer om det försvinner 500 kr åt skogen i princip. Har man en fysisk skiva t.ex. så även om företaget försvinner så har man iallafall en skiva.

1
Bevaka tråden