Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker estetiskt snygg och bra mus för spelande.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Letar efter en ny mus som ligger bra i handen när man spelar spel.
Den skall dessutom vara estetiskt snygg, alltså smälta in helt med min imac.

Så förr många vita möss från diverse kända tillverkare för några år sedan men detta var innan min "mac-tid" så brydde mig inte något vidare då.
Nu hittar jag inget estetiskt snyggt bland dagens hemska "gamer-möss"

Skall det behöva gå så långt att jag sprejar en gammal MS explorer 3.0.

Skrev ett inlägg om en mus som jag testat och fortfarande kör, som fungerar alldeles kanonfint

Kolla här

Inte vidare sugen att hoppa på razer tåget igen.
Sedan är det för mycket bling bling på lysande möss.

Men jag tackar så hemskt mycket för förslaget ^_^

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-05-08 16:34

Har själv en G9x Laser Mouse som jag är väldigt nöjd med vid spelande.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-05-08 17:11

Estetiskt snygg och bra mus brukar sällan gå ihop när det gäller datormöss i mitt tycke.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-05-08 17:16

Microsoft Arc Mouse ser ganska "Mac:ig" ut antar jag. Hur den fungerar att spela med vet jag inte men den har bättre dpi än många andra möss och verkar uppskattas av många.

Bild på den vita: http://www.hiddengarments.cn/wp-content/uploads/2009/06/microsoft-arc-mouse.jpg

Ursprungligen av Moffat:

Microsoft Arc Mouse ser ganska "Mac:ig" ut antar jag. Hur den fungerar att spela med vet jag inte men den har bättre dpi än många andra möss och verkar uppskattas av många.

Bild på den vita: http://www.hiddengarments.cn/wp-content/uploads/2009/06/microsoft-arc-mouse.jpg

Heh. Har redan en underbar magic mouse.
Behöver väl inte två.

Efter en hel dags sökande verkar det bli så att jag sprejmålar min gamla MS explorer mus ändå.

1
Bevaka tråden