Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync: tjat om ogiltigt MobileMe-lösenord

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-15 20:51

hej,
Varje gång jag med iSync ska synka Mac:en med min SonyEricsson c901 så kommer varning om ogiltigt MobileMe-lösenord upp, se bild.

Men jag använder inte MobileMe! Och har inget ifyllt på det i Systeminställningar.
Detta började vad jag minns hände sen jag uppgraderade till från Leopard->snow leopard.

Hur får jag bort detta irriterande meddelandet som jag måste svara på vid varje synk?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-02 15:45

Är det inga fler som har samma problem? jag kan knappast vara ensam. Installerade nyligen om hela datorn men det irriterande meddelandet ovan kvarstår.

Altså är det ens ett problem?
Du måste klicka okej i en ruta, men annars fungerar allt som det ska?
Jag förstår att det kan vara "irriterande", men det påverkar inte mer än så?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-02 17:19

nej inte mer än så men irriterande att det kommer upp varje gång jag syncar telefonen vilket jag gör ofta..

Senast redigerat 2010-10-03 10:18
Ursprungligen av RobertK:

nej inte mer än så men irriterande att det kommer upp varje gång jag startar safari.

Gå över till FIrefox

Skämt åsido, jag fattar att det är irriterande. Googlade runt lite och letade lite i forum men förmodligen är det en bugg och det enda du egentligen kan göra är nog att maila Apple om det.

1
Bevaka tråden