Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vårtips: 2.5 tums extern Pocketdrive 500 GB i metall för 695 kr

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-03-31 09:39

WEBHALLEN.com - Iomega Extern HDD Prestige Compact 500GB (USB 2.0)

Vårtips Extern Iomega Pocketdrive 500 Gb i metall. Ville bara dela med mig av mitt nästa fynd.

Behövde en liten smidig drive för att koppla till min blueray för att köra upp "NTFS"
och påliggande filer, växte snabbt ur mina försök med USB stickor.

Pocketdriven är toksnygg i metall och tålig som bara den. Inte säker på om den klarar dropstuff att tappas från en meter i backen men ändå O:-) Den ser gedigen ut men jag tror att jag hoppar över att testa ett fall i marken

Den är tyst, elegant och härligt "metallisk" samt tar strömmen från USB porten för 695 spänn- 500 gig, det tycker jag är ett fynd.

Vad tycker ni

Skynda att fynda

Senast redigerat 2010-03-31 10:22

snygg!

Har behovet, men inte pengarna just nu ....

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-03-31 14:12
Ursprungligen av Goflorp:

snygg!

Har behovet, men inte pengarna just nu ....

Okey jag förstår så är det för alla ibland och särskilt om man pluggar. Men titta på vinden alltid nått man kan sälja av så att lite extra cash kommer in.

Man måste prioritera . Dra in på påskölen

Först hårdvarorna sedan kan man gå på mjukisarna dvs.. vårkläderna

Jag kör i alla fall samma gammla paltor som "förr förr förra året och året innan dess" och njuter av min "lille" pocketdrive

Senast redigerat 2010-03-31 16:41
  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-03-31 15:27
Ursprungligen av CUBEIS:

Okey jag förstår så är det för alla ibland och särskilt om man pluggar. Men titta på vinden alltid nått man kan sälja av så att lite extra cash kommer in.

Man måste prioritera

Först hårdvarorna sedan kan man gå på mjukisarna dvs.. vårkläderna

Jag kör i alla fall samma gammla paltor som "förr förr förra året och året innan dess" och njuter av min "lille" pocketdrive

Har du provision på försäljningen?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-03-31 15:55
Ursprungligen av gunek:

Har du provision på försäljningen?

Önskar att så var fallet . Det var bara menat som ett gott kompis tips ...

Men vilken genomslagskraft 99mac.se har Tror inte man har fattat det riktigt. närmare 82000 trycker på köpknappen

Lagret tömms nog snabbt hos Webhallen O:-)

Jag får helt enkelt kontakta webhallen och be dom skicka över lite provision för min reklam å deras vägnar

Men säljer man en sådan disk för 695 kr kan du lita på att marginalerna är pressade även efter Kina mått mätt.

Så det är volym och åter volym som gäller samtidigt som återförsäljarna inte vågar sitta med en "conitainer" svarte Petter diskar i knät eftersom det dyker upp nya förbättrade modeller som svampar ur jorden var och varannan vecka.... hehehehehe....

Skall lägga upp en del på Tradera... jo...

1
Bevaka tråden