Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Dimmig hinna" över allting i Acrobat

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-03-29 13:33

Varje gång jag öppnar något i Acrobat Professionell så blir det som en "Dimmig hinna" över allt. Om jag går in under avancerat - tryckproduktion - Förhandsgranska utdata så försvinner hinnan. Om jag sedan kryssar i "Simulera Svartpunkt" så kommer hinnan tillbaka. Men hur som, ifall jag har den ikryssad eller ej så kommer den där hinnan tillbaka. Någon som har en idé vad det kan bero på?
Programmet är testat att ominstallerats.
Jag tror det kan ha att göra med färgprofilen men inte mer.

Någon som har en idé?

Mvh

Ovanstående inlägg har flyttats hit från en annan tråd. Lägg inte in nya frågor i en tråd som handlar om något helt annat!

/Mod

Ursprungligen av Lira:

Jag tror det kan ha att göra med färgprofilen men inte mer.

Någon som har en idé?

Mvh

Du är lösningen på spåret. »Hinnan« är en simulering av den svärta som det blir om du trycker med den tryckprofil som du har angivit i Förhandsgranska utdata. Om du växlar mellan t ex obestruket eller bestruket ser du att bilden kommer att ändras kraftigt i utseende.

Stefan

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-05-06 14:40
Ursprungligen av stefanprofiler:

Du är lösningen på spåret. »Hinnan« är en simulering av den svärta som det blir om du trycker med den tryckprofil som du har angivit i Förhandsgranska utdata. Om du växlar mellan t ex obestruket eller bestruket ser du att bilden kommer att ändras kraftigt i utseende.

Stefan

Vad jag än väljer i förhandsgrandska utdata, tex "simulera svartpunkt" eller "simulera vitpunkt" och jag ser att den dimmiga hinnan ändras så kommer den likt förbannat tillbaka när jag går ur de inställningarna.

1
Bevaka tråden