Kindle för Mac nu tillgänglig på Amazon

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu kan man ladda ner e-bokläsaren Kindle för Mac från Amazon!

Kindle for Mac

Jag har aldrig riktigt fattat vitsen med att läsa e-böcker på en dator... på en "platta" som en iPad, javisst! Men på en dator? Är det inte mycket smidigare med en vanlig bok då?

• Medlem
  • International user
  • 2010-03-19 09:54
Ursprungligen av Capeman:

Jag har aldrig riktigt fattat vitsen med att läsa e-böcker på en dator... på en "platta" som en iPad, javisst! Men på en dator? Är det inte mycket smidigare med en vanlig bok då?

Jag läser mest i iPod:en men ibland sitter man vid datorn och alla böcker man köpt finns ju där också och de synkar med varandra så att man kommer till senaste lästa sidan vilken pryl man än sitter vid. Smidigt och enkelt.

Ursprungligen av imaster:

Jag läser mest i iPod:en men ibland sitter man vid datorn och alla böcker man köpt finns ju där också och de synkar med varandra så att man kommer till senaste lästa sidan vilken pryl man än sitter vid. Smidigt och enkelt.

Jag förstår tanken, tycker bara det verkar oerhört klumpigt och obekvämt att sitta och läsa vid datorn.

Ursprungligen av Capeman:

Jag håller med dig, och så snart jag kan knalla ner på stan och köpa en iPad ska jag göra det. Jag har en del böcker i Kindle på min iPhone, men för att kunna läsa på datorn har jag hittills varit tvungen att köra Windows under VMWare och det var lite jobbigt. Nu har jag ett halvbra alternativ i alla fall tills paddan välsignar mitt liv.

1
Bevaka tråden