flera (mobile)me.com-epostadresser?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
vi har ett (mobile)me.com-konto (f.d. mac.com) till familjen. jag och min fru har dessutom varsin jobbadress. Nu köpte äldsta sonen en ipod touch och jag lade in vår mobileme/mac.-adress i hans ipod. Han tyckte att han hade för många email på sin ipod touch och raderade alla:-)
No more emails för familjen alltså....

Kan man ha flera mobile-me-epostadresser så att jag utöver familjens epostadress kan ha en särskild till sonen? Eller ingår det bara en adress?

Om det är dyrt att utvidga mobileme för att få flera adresser, något annat förslag på en bra och billig eposttjänst som man kan ha till sin ipod touch?
med vänl hälsn Jonas Ludvigsson

EN adress per konto (men hur många alias man vill). Dom har familjekonto (5 pers tror jag). Kolla upp det. Du kan säker expandera till sådant utan att behöva öppna nytt.

Ursprungligen av jonasludvigsson:

Hej!
vi har ett (mobile)me.com-konto (f.d. mac.com) till familjen. jag och min fru har dessutom varsin jobbadress. Nu köpte äldsta sonen en ipod touch och jag lade in vår mobileme/mac.-adress i hans ipod. Han tyckte att han hade för många email på sin ipod touch och raderade alla:-)
No more emails för familjen alltså....

Kan man ha flera mobile-me-epostadresser så att jag utöver familjens epostadress kan ha en särskild till sonen? Eller ingår det bara en adress?

Om det är dyrt att utvidga mobileme för att få flera adresser, något annat förslag på en bra och billig eposttjänst som man kan ha till sin ipod touch?
med vänl hälsn Jonas Ludvigsson

• Medlem
  • Göteborg
  • 2010-03-15 07:06

gmail är ju gratis och är lätt att lägga in i åtminstone iPhone, borde väl vara samma på en iPod Touch.

1
Bevaka tråden