Ny serviceverkstad för iPhone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halloj!

Jag tänkte bara att jag skulle upplysa min kära medmänniskor att AASP:n Lan Master i Stockholm har påbörjat ett 3-månadersprojekt med Apple att de ska serva iPhones.
Detta dock endast för lurar bundna till Telia.
Så om man inte riktigt gillar Anovo och deras hantering kan man ta en sväng förbi Rörstrandsgatan och ovanstående företag..

Trevlig helg!

Uppenbarligen gillar inte Apple Anovos hantering heller...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-26 21:47

Lan-Master, fan jag visste att det var nåt jag glömt, jag har en dator som ligger där och väntar på mig...

Grattis Lan-Master, Apple har gjort ett bra val.

Hur kan man glömma en dator hos verkstaden?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-26 22:09
Ursprungligen av InPezonator:

Hur kan man glömma en dator hos verkstaden?

av den enkla anledningen att jag har en ersättningsdator i väskan

• Medlem
  • International user
  • 2010-02-26 22:06

anovo = engström ff? nere sicklaKöpkvarter + nacka sthlm?

Gå dit personligen om du har vägarna förbi Planiavägen i Sickla i så fall
→ istället för att lämna in luren hos kreti-o-pleti på kungsgatan eller annat utspritt tjaffs (skik ut er frustration i luckan \ över disk -- så lär det ju hända saker i det torpet) → jag lovar att dom har goda lovord emot kund vid personlig kontakt efter det

→ det bästa e att hänga ut grejjerna som inte funkar -- där e Sverker O. bra annars

• Medlem
  • International user
  • 2010-02-26 22:39
Ursprungligen av InPezonator:

Halloj!

Jag tänkte bara att jag skulle upplysa min kära medmänniskor att AASP:n Lan Master i Stockholm har påbörjat ett 3-månadersprojekt med Apple att de ska serva iPhones.
Detta dock endast för lurar bundna till Telia.
Så om man inte riktigt gillar Anovo och deras hantering kan man ta en sväng förbi Rörstrandsgatan och ovanstående företag..

Trevlig helg!

Vi tar emot hela Apples produktsortiment , och det spelar ingen roll var du har köpt din produkt (med undantag för iPhone, där får vi hänvisa till Telia)

Så står det på deras hemsida.

Ursprungligen av zappee:

Vi tar emot hela Apples produktsortiment , och det spelar ingen roll var du har köpt din produkt (med undantag för iPhone, där får vi hänvisa till Telia)

Informationen på deras hemsida kanske inte är uppdaterad? Oavsett måste nog slutkunden ändå gå via Telia. Tror t ex inte att du kan skicka in din telefon direkt till Anovo.

Ursprungligen av zappee:

Capeman har rätt, deras hemsida är helt enkelt inte uppdaterad...

1
Bevaka tråden