Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes-rullningslister i hela OSX

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2010-02-10 02:03

Hittade en söt modd, eller vad man skall kalla det, som enligt skaparen ’Fine tuning what Apple will not’. Finns även Aqua-scrollister som är finslipade på ett sätt mina ögon inte kan sa. Heter Aqua Extrem och finns att ladda ned på The GUI Work of Max Rudberg, någonstans i mitten av sidan. Har haft det i ett par dagar nu och inte erfarit några som helst problem. Kommer ned i en söt liten .pkg-installer som gör allt jobb åt en (finns tre att välja på: aqua, graphite och marble (iTunessque). Hittade det genom en söt sida som handlar om snygga GUI:n, som inriktar sig ganska mycket på OSX, Furnish your Mac with Better Scrollbars.

Blev själv väldigt lycklig när jag hittade detta och tycker att OSX ser snyggare ut än någonsin nu när de (ganska daterade) rullningslisterna à la glas är borta – så jag tänkte att det kanske kunde göra någon annan lika glad, och delar därför med mig!

Det var värst vad allt var sött då. Tack för tipset!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-02-10 13:54

Tack för tipset! Like it alot!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-10-30 17:20

Nice. Fast hade gärna sett dem en aningen mer åt det grå hållet. Gillar egentligen Aqua grafitrullningslisterna bäst, men inte grafitstoppljusen. Synd att man inte får välja fritt.

1
Bevaka tråden