Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ge faan i mina knappar

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2010-02-09 22:42

Det här är nog den löjligaste tråden jag skapat och det är möjligt att någon hunnit före mig. men iaf.

Hur kommer det sig att Apple bytt plats på CTRL och ALT på BT tangentbordet till förhållande till alla andra vettiga Appletangentbord?

Jag trodde att jag var pc-skadad men nu när jag suttit mycket med mitt BT tangentbord på jobbet och mitt vanliga USB hemma så har jag tryckt fel så många ggr.

Ska det verkligen vara så? Eller är det bara jag som är full och dum och tror att dom bytt plats??

Placeringen är likadan på alla Apples nuvarande tangentbord, däremot ser det lite annorlunda ut beroende på om ditt USB-tangentbord är tangentbordet med numerisk knappsats eller ej. Jämför bilderna på Apples hemsida. Storleken på knapparna skiljer, plus att det trådlösa tangentbordet och det trådade tangentbordet utan numerisk del har Fn-knappen längst nere i vänstra hörnet, vilket det "stora" trådade tangentbordet ej har. Där sitter Fn-knappen tillsammans med bl a Deleteknappen ovanför markörtangenterna.

1
Bevaka tråden