Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatering av trådlöst tangentbord strular?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-02-04 09:17

Har startat en uppdatering av mitt trådlösa tangentbord och nu undrar jag hur långt tid det är meningen att det ska ta?
Det står "VARNING: Avbryt inte uppdateringen när den pågår".... men den har stått och tuggat i nästan 1 timme nu?

Är det någon som vet?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-02-04 10:50
Ursprungligen av Anja:

Har startat en uppdatering av mitt trådlösa tangentbord och nu undrar jag hur långt tid det är meningen att det ska ta?
Det står "VARNING: Avbryt inte uppdateringen när den pågår".... men den har stått och tuggat i nästan 1 timme nu?

Är det någon som vet?

Det ska bara ta några minuter beroende på bl a hur snabb Internetanslutning du har.
Tråkigt när sådant händer.... jag har en DualPhone 3088 hemma som det hände på, och ClasOhlson vill inte kännas vid den.... den hängde sej också vid uppdatering och funkar inte längre
Att avbryta och hoppas är det enda du kan göra. Löser du det inte är det väl en Appleåterförsäljare som får titta på det.

  • Medlem
  • 2010-02-04 17:11

Det funkar inte nu

Fick avbryta till sist, fick tvångsavsluta uppdateringen..... nu funkar det inte alls. När jag försöker parkoppla så hittar den inte tangentbordet längre....

suck

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-02-04 19:31
Ursprungligen av Anja:

Fick avbryta till sist, fick tvångsavsluta uppdateringen..... nu funkar det inte alls. När jag försöker parkoppla så hittar den inte tangentbordet längre....

suck

Plocka ur batterierna och låt det ligga en timma, sätt sedan tillbaka dem och prova igen. Glöm inte slå på tangentbordet då

1
Bevaka tråden