Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förstår inte hur betalning av MobileMe fungerar

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-27 19:48

Hejsan 99.se

Jag har ett MobileMe konto på free trial som snart går ut. Händer efter det? Jag vill ha kvar mitt konto ska jag bara låta min kredit info ligga kvar så apple kan ta pengar av mig? och då tar dom pengar per år då? eller vad ska jag göra? några tips?:tveksam:

Blir förvirrad av all engelska på internet (lite dålig på eng).

//MickeSH

Ursprungligen av MickeSH:

...ska jag bara låta min kredit info ligga kvar så apple kan ta pengar av mig? och då tar dom pengar per år då?...

Ja, de drar pengar en gång per år.

Ursprungligen av MickeSH:

Blir förvirrad av all engelska på internet (lite dålig på eng).

All information finns på svenska:
Apple - MobileMe - Din iPhone, Mac och PC. Perfekt synkroniserade.

Jag har ändrat trådens rubrik. Försök alltid sätta en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om. (tidigare rubrik: "MobileMe HJÄLP")

/Mod

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-27 19:58

Tackar Jesper

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-27 20:00

Men behöver jag ingen activate key eller något? ska jag bara låta kredit korts informationen sitta där så är allt lugnt?

//MickeSH

Jag misstänker att du kommer att få någon form av erbjudande att fortsätta när din provperiod närmar sig sitt slut. Och då kommer där sökert att finnas instruktioner hur du ska göra med betalningen.

Om du vill leta lite på eBay kan du hitta rätt bra priser. Se till att hitta seriösa säljare bara.

Jag hade problem med MobileMe idag. De påstod att mitt kreditkort inte var giltigt, vilket det är. Vet inte vad som hänt, ska prova igen imorgon.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-27 22:38
Ursprungligen av Capeman:

Jag hade problem med MobileMe idag. De påstod att mitt kreditkort inte var giltigt, vilket det är. Vet inte vad som hänt, ska prova igen imorgon.

Har du alltid haft betala via internet aldrig köpt i butik eller så? och började du med free trial?

//MickeSH

Jag började med provversionen av .Mac för en massa år sedan. Har alltid haft löpande betalning via kreditkort på me.com.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-28 00:20
Ursprungligen av Capeman:

Jag började med provversionen av .Mac för en massa år sedan. Har alltid haft löpande betalning via kreditkort på me.com.

Tack nu känner jag mig säkrare :):cool:

1
Bevaka tråden