Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker ett alternativ till Apple Works 6 för punktgrafik

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en applikation som jag verkligen gillar -Apple Works 6. Det är väldigt enkelt att jobba med punktgrafik.

Med 64-bitar i min nya Mac fungerar inte applikationen fullt ut. Finns det någon liknande enkel applikation för punkgrafik?

Flyttade tråden till rätt underforum. Har också förtydligat trådens rubrik.

/Mod

Det här gratisprogrammet kanske?
Download Pixen for Mac - Pixel graphics editor. MacUpdate Mac Software Downloads

Denna kostar pengar och användarna är sura på obefintliga uppdateringar:
Download Pixel for Mac - Image editor and photo retoucher. MacUpdate Mac Software Downloads

Har inte provat någon av dem men gjorde en liten sökning, typ: MacUpdate Search

Tack johan_tanying, men Pixen är inte på långa vägar lika enkel att jobba med som Apple Works 6. Jag kom att tänka på att jag har en patition med Leopard. Där fungerar punktgrafik perfekt med Apple Works 6.

Senast redigerat 2010-01-06 10:42
Ursprungligen av Björn Wahlsten:

Tack johan_tanying, men Pixen är inte på långa vägar lika enkel att jobba med som Apple Works 6. Jag kom att tänka på att jag har en patition med Leopard. Där fungerar punktgrafik perfekt med Apple Works 6.

Du kan väl testa Pixelmator och Seashore.

Sök på versiontracker.com annars (efter de båda ovan) och även på "paint" och lite andra sökord i samma stil så hittar du nog ngt bra.

Seashore upfyller alla mina krav. Tack Goflorp!

Ursprungligen av Björn Wahlsten:

Seashore upfyller alla mina krav. Tack Goflorp!

One is glad to be of Service !

Nu har jag hittat något mycket bra: applikationen Förhandsvisning. I vissa avseender är den bättre än Apple Works. Testa att flytta huvudet från en person till en annan!

1
Bevaka tråden