Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lämna feedback på nya 99.se förstasidan! (ännu inte lanserad)

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det snart dags för lansering av vår nya förstasida som bättre ska visa vad vi går för. Du som är Supporter eller Veteran får här en chans att ge lite feedback innan lanseringen!

Nya 99.se Förstasidan

Det finns fortfarande en chans att påverka upplägget & innehållet. Tanken är att man snabbt ska få en överblick över det senaste på sajten.

Systemet vi använder idag kräver att alla nyheter länkas in i forumet. När vBulletin 4.0 lanseras (den är i betaversion just nu) kommer vi ha ett separat redaktionssystem och bättre möjligheter att bygga vår drömsajt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-16 22:27

Snyggt! Behövs ju inte så tydlig uppdelning mellan "undersajterna" nu när inte 99musik är här längre, detta blir mer homogent.

Om det publiceras mer nyheter så blir detta jättebra. Om det fortsätter som tidigare att nyheter inte uppdateras så ofta så är det bättre att lyfta upp senaste forumtrådarna lite tydligare.... tycker jag.

Ursprungligen av IngoX:

Om det publiceras mer nyheter så blir detta jättebra. Om det fortsätter som tidigare att nyheter inte uppdateras så ofta så är det bättre att lyfta upp senaste forumtrådarna lite tydligare.... tycker jag.

Vi har varit duktigare (haft lite tur) och har haft några premiumannonsörer på 99.se under dom senaste månaderna. I Augusti var det Tre och Telia och just nu är det HP. Dom pengarna har vi börjat återinvestera i formen av frilansare.

Från och med ikväll har vi en anställd redaktör som kommer skriva nyheter varje dag (det är ett test fram till 1/1 2010).

Vore grymt om vi får allt "på plats" så att vi kan bygga vår drömsajt!
Jag försöker dock hålla ner förväntningarna - låt oss ta det steg för steg!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-16 22:44
Ursprungligen av Björnström:

Vore grymt om vi får allt "på plats" så att vi kan bygga vår drömsajt!
Jag försöker dock hålla ner förväntningarna - låt oss ta det steg för steg!

LÅTER JÄTTEBRA!!!!!! (använder realistiskt små bokstäver)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-17 08:59

Jag tycker att det ser väldigt bra ut! Den nuvarande startsidan har jag i princip ingen som helst nytta eller glädje av.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-17 10:30

Snyggt jobbat!!

Några upptäckter/önskemål …:

- Listan med annonser under "Mac Säljes" har annan radhöjd/annons, varför den "spiller över" i underkant…

- Saknar länkar direkt till respektive annonsforum, vars 6 senaste annonser visas på startsidan…

- Länkarna "Läs mer" hamnar väldigt tätt i överkant mot den skuggning som innehåller tiden för inläggen/nyheterna…

Allt för nu,

- Torkel

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-17 10:41

Instämmer med Torkel.
I övrigt ser det mycket bra ut!

Nu är vi live!

Torkel - tittar på det nu!

1
Bevaka tråden