Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Femhundra Veteraner i en tråd? Välkomna!

Tråden skapades och har fått 198 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-11-18 10:45

Kul att jag är tillbaka hos er

tjenixen!

hejsan

Hej hej!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2009-11-18 23:59

Alive, and kicking!!!

Tjena hej, kul att ses igen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-19 16:27

Hellohey!

Många gamla rävar som tittar fram

Tjosan

Vad är definitionen av en veteran i dessa sammanhang? Antalet inlägg, eller år på nacken?

Äsch, stryk den frågan. Jag använde mig av sökfunktionen och hittade svaret själv.
Vore väl skam om en veteran inte visste hur man sökte.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2009-11-22 21:58
Ursprungligen av Fredrik Dolk:

Vad är definitionen av en veteran i dessa sammanhang? Antalet inlägg, eller år på nacken?

Äsch, stryk den frågan. Jag använde mig av sökfunktionen och hittade svaret själv.
Vore väl skam om en veteran inte visste hur man sökte.

Ursprungligen av MatsOlov:

Såg din fråga, letade fram tråden och kom tillbaka bara för att se att du gjort lika

Detta var väl om inte annat ett strålande exempel på vad en veteran är?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-11-21 16:40

Såg din fråga, letade fram tråden och kom tillbaka bara för att se att du gjort lika

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-11-22 21:21

Hehe, kul och tillhöra "Veteranerna". Har varit inaktiv ett bra tag. Behövde en paus. Men nu är jag utvilad!

Superkul att se er alla här på 99mac igen!

Det behövdes en liten uppdatering och uppfräschning. Nu kör vi på rätt bra framöver med redaktör och flera spännande nylanseringar under dom närmaste åtta veckorna.

Jag ska väl säga hej jag med... hinner inte med forumrejset lika mycket längre men hej alltså

Nu fick vi in en Premium Annons - SonyEricsson. Den enda ni kommer se

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-24 14:14
Ursprungligen av Björnström:

Nu fick vi in en Premium Annons - SonyEricsson. Den enda ni kommer se

Är det lyckat egentligen? Jag tycker dom där bollarna som hoppar in i telefonen mer ser ut som elaka virus.:)

Ursprungligen av Konrad:

Är det lyckat egentligen? Jag tycker dom där bollarna som hoppar in i telefonen mer ser ut som elaka virus.:)

Oavsett om det är virus eller inte så är det inget som jag skulle vilja ha i vare sej min telefon (som råkar vara en Sony Ericsson K750i...) eller någon av mina Macar. Vad ska man med sådana Space Hoppers till?

MEN tycker det är bra att "vi" fått seriösa annonser

LCR

Senast redigerat 2009-11-24 15:39
Ursprungligen av LCR:

MEN tycker det är bra att "vi" fått seriösa annonser

Från min sida innebär dom "seriösa" annonsörerna att hela sajten framstår som mer seriös och att vi får betydligt mer betalt per annonsvisning än med exempelvis Google Adsense och annat.

Under November - Januari kommer vi steg för steg visa vad vi använder pengarna till

Ursprungligen av Björnström:

...Under November - Januari kommer vi steg för steg visa vad vi använder pengarna till

Fler bilder från Arlanda och exotiska platser?

Ursprungligen av M. Sundbom:

Fler bilder från Arlanda och exotiska platser?

Haha - det var lågt!

Jag betalade inte många öre för den där resan men det är en annan historia (jag skriver krönikor för SAS i deras personaltidning)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-11-24 16:05

Hejhej!
Nu kanske jag börjar spendera lite mer tid på 99 igen..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-18 16:41

Ett hej från en nybliven veteran.

Hej!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-31 23:34

Vad hände med den här tråden - har vi blivit 'gråa trista veteraners klubb' , eller?!

Ursprungligen av Clavius:

Vad hände med den här tråden - har vi blivit 'gråa trista veteraners klubb' , eller?!

Jag tror bara att tiden gick.

Nyss startades en tråd "när är man gubbe, egentligen?"

Du får lägga ihop ett plus ett...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-01 09:40

Visserligen är jag 'gubben i månen' ibland, men 'veteran' trodde jag aldrig jag skulle kallas före 80-års ålder... jag kommer (förhoppningsvis) inte ens då kunna berätta några krigsminnen, hehe!

hahahaha skön idé

Veteran blir man väl vid 27 års ålder?

Ursprungligen av pmarriott:

Veteran blir man väl vid 27 års ålder?

Inte 20 då?

Jag har en teori: "Veteran" är egentligen en medveten felstavning av "Vetefan". Som i "Vetefan vad jag gör nu"...

Bevaka tråden