Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är Safari 4.0.3 sämre än tidigare versioner?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-10-26 00:49

Det händer några gånger dagligen att Safari kraschar och att det sedan tar tid att få igång det igen. Ofta är det något fel 'Flash pluggin' men även andra problem. Någon som har märkt och som kanske kan råda bot på dessa problem?

Inga fel här inte. Eller jo, någon gång muppade den sig på Lägenheter bostäder lokaler Märsta Sigtuna Rosersberg Valsta - Sigtunahem men inte några andra riktiga problem.

Ta bort safari 4 med AppCleaner och släng in en ny fräsch kopia.

Ursprungligen av ZenI:

Ofta är det något fel 'Flash pluggin' men även andra problem. Någon som har märkt och som kanske kan råda bot på dessa problem?

Om du ofta har problem med Flash - kolla så att du har senaste versionen av Flash.

Beskriv gärna problemen lite också - annars är det väldigt svårt att komma med lösningar och tips.

Min Safari 4.0.3 kraschar alltid på Expressen.se, slår aldrig fel. Installerat på en iMac G5, 2,1GHz, 1,5GB Ram och Tiger.

Jag har inte märkt någon större skillnad mellan Safari 4.0.2 och 4.0.3. En gång hade jag lite väl många flikar i 4.0.3 och då kraschade Safari. Men annars är det stabilt.

1
Bevaka tråden