Frågor om Ecoute

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ah, Ecoute kanske löser mitt problem? Jag har hela musikbiblioteket på en extern server, och det är STORT… ca 3GB (allt i lossless). Och sen har jag itunes i min MBP. Men det är jobbigt att ha firwirekabeln i när man vill spela musik och jobba samtidigt... och jag vill inte köra med en synk-lösning, det blir för osmidigt med ett sånt gigantiskt bibliotek.

Så, visst borde jag kunna köra Ecoute i min gamla powerbook, och koppla in servern i den istället? Ecoute klarar väl av att hantera musikmappar även om man placerat dem externt?

Bästa vore ju om man kunde fjärrstyra Ecoute i en Mac från den andra Macen, men det kanske är att ta i..?

Ovanstående inlägg har flyttats hit från en annan tråd. Släng inte in nya frågor i en tråd som handlar om något helt annat! Den tråden handlade inte om Ecoute - den handlade om någon som sökte ett videospelarprogram i samma stil som Ecoute. Att då börja ställa frågor om Ecoute passar inte riktigt in i den tråden.

/Mod

Ursprungligen av Stinky:

Ah, Ecoute kanske löser mitt problem? Jag har hela musikbiblioteket på en extern server, och det är STORT… ca 3GB (allt i lossless). Och sen har jag itunes i min MBP. Men det är jobbigt att ha firwirekabeln i när man vill spela musik och jobba samtidigt... och jag vill inte köra med en synk-lösning, det blir för osmidigt med ett sånt gigantiskt bibliotek.

Så, visst borde jag kunna köra Ecoute i min gamla powerbook, och koppla in servern i den istället? Ecoute klarar väl av att hantera musikmappar även om man placerat dem externt?

Bästa vore ju om man kunde fjärrstyra Ecoute i en Mac från den andra Macen, men det kanske är att ta i..?

Ecoute spelar upp iTunes bibliotek och då har man dessa val:
http://img26.imageshack.us/img26/189/picture2cn.png

Förstod inte riktigt hur du tänkt att du ska göra, men så ser dina val ut när det kommer till att välja bibliotek. Annars finns en 15-dagars trial på hemsidan som du kan testa med innan köp.

1
Bevaka tråden