Guitar Hero World Tour

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ser ut som att jag missat att detta ska komma till Mac. Enligt artiklar på nätet (bl a Aspyr to make Guitar Hero World Tour for Mac and Windows | Games | Game Room | Macworld) så skulle spelet släppts i somras. Någon som vet nåt mer om det? Är sjukt sugen på ett nytt GH efter att nött ut både Legends of Rock och Aerosmith på min Mac..

Verkar som det släppts ändå! Bl a på danska Apple store ser det ut såhär:
Search results - Apple Store (Danmark)

Nu är då frågan, måste man köpa det dyra paketet med den trådlösa gitarren? Jag har redan 2 gitarrer (xbox-usb-sladd-versionen) som funkar till Guitar Hero Legends of Rock, men kommer de funka till det nya? Det står som system requirement: Wireless Guitar Controller. Men i s f, varför kan man då välja att köpa spelet med eller utan den trådlösa gitarren? Snälla, hjälp mig nu, sjukt sugen på detta spel!

Inte fler som bryr sig om detta spel? Detta är det största spel till Macen sen första Guitar Hero ju.

Kan nu säga att spelet precis anlänt i brevlådan, håller på o installerar nu. Kan också informera om att man inte behöver ha den nya trådlösa gitarren, utan de ska funka lika bra enligt Aspyrs kundtjänst...

7,5 gig, vilken tid det tar att lägga in! Jobba jobba...

1
Bevaka tråden