Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Growl och Spotify

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tar upp ett Growl problem i en gammal tråd för att inte skapa en ny: Sen jag installerade SL skickar Growl(senaste versionen) ett mail för varje låt jag lyssnat på. Mailet är tomt men ämnesraden är den låt jag senast hörde. Någon som vet vad det beror på och hur jag får det att sluta? Avinstallerade Growl vilket löste problemet men jag vill gärna ha det programmet..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-29 22:13

Growl, är det klart för SL?
10.5 är ok, men 10.6

Ursprungligen av Tangen:

Growl, är det klart för SL?

Japp. Version 1.2 släpptes 28/9.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-29 22:18

se där, jag hade strul med det förra veckan - bra att veta...

Ursprungligen av wildcard:

...Sen jag installerade SL skickar Growl (senaste versionen)...

Ibland kommer versionerna tätt, så det är alltid bäst att skriva ut versionnumret, och inte bara säga "senaste".

1.2 släpptes som sagt igår. Är det den du menar?

Så vad är fel hos mig? (version 1.2)

Ursprungligen av wildcard:

Så vad är fel hos mig? (version 1.2)

Kolla under Applikationer och Growltunes om det råkar vara inställt på mailme. Kolla även under Visning över vad som är inställt som standardstil. Hoppas det kan hjälpa dig i felsökningen.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2009-09-29 23:02
Ursprungligen av Mikael E:

Kolla under Applikationer och Growltunes om det råkar vara inställt på mailme. Kolla även under Visning över vad som är inställt som standardstil. Hoppas det kan hjälpa dig i felsökningen.

Eftersom det gäller Spotify så är det Spotify i stället för Growltunes ovan. Löste det problemet?

Ursprungligen av wildcard:

Tar upp ett Growl problem i en gammal tråd för att inte skapa en ny

Om det inte är samma ämne, så är det bättre att skapa en ny tråd. Du hade placerat din fråga i en tråd som handlar om Growl och Adium. Bara för att tråden berör Growl, så ska inte alla frågor om Growl läggas där.

Så jag bröt ut de här inläggen till en egen tråd.

Ursprungligen av wildcard:

...skickar Growl(senaste versionen) ett mail för varje låt jag lyssnat på....

När du pratar om lyssning så förmodar jag att du menar iTunes. Om inte, så får du höra av dig, så får vi justera trådens rubrik.

/Mod

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Om det inte är samma ämne, så är det bättre att skapa en ny tråd. Du hade placerat din fråga i en tråd som handlar om Growl och Adium. Bara för att tråden berör Growl, så ska inte alla frågor om Growl läggas där.

Så jag bröt ut de här inläggen till en egen tråd.

När du pratar om lyssning så förmodar jag att du menar iTunes. Om inte, så får du höra av dig, så får vi justera trådens rubrik.

/Mod

Det rör Growl & Spotify faktiskt, ursäkta mitt krångel

Ursprungligen av wildcard:

Det rör Growl & Spotify faktiskt, ursäkta mitt krångel

OK, då ändrar vi rubriken.

/Mod

Problem löst tackar

1
Bevaka tråden