Vem gör service på iPhone i Stockholm?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-29 10:01

Jag har en iPhone 3G som i söndags fick för sig att den inte längre har gps i sig och ville då bara hitta sin position via mobilnätet för att sedan på måndagen få för sig att Wifi inte heller fanns...
Det är ju lite spännande och jag har gjort en återställlning av deen men problemet kvarstår.

Jag läste om mumin.se här på 99 och ringde dem och fick svaret att det var ett konstigt fel och att de kunde kolla på det. När jag då frågade om de hade lång kö på sånt (eftersom man vil veta om det tar en timme eller en månad) fick jag svaret med en sur ton på rösten att telefonen ringde mycket och att det kom in kunder hela tiden och därför kunde han inte säga om det skulle ta lång tid eller inte. Med den kundsevicen tänkte nog jag kolla om det inte finns någon annan i Sthlm som gör service OCH inte är sura när man vill ha deras hjälp som de ska tjäna pengar på.

eller finns det någon som vet vad problemet beror på? Telefonen är inte jailbreakad men upplåst från Telia då den är äldre än ett år.

Med hänvisning till ovanstående länk, så stänger vi här. Fortsätt där. Det behövs inte två trådar om exakt samma sak.

/Mod

1
Bevaka tråden