Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar bootcamp 2.0 i snow leopard

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är på väg uppgradera till 10.6 så jag undrar om bootcamp 2.0 fungerar i 10.6 då jag är nöjd med bootcamp 2.0.

Rolloq

Fungerade klockrent för mig efter uppdatering förra veckan. La in lite för lite minne dock, så fick radera partionen och ominstallera, allt för lite spela i fönstermiljö!

Larshugo tack för svaret.

Rolloq

Ursprungligen av rolloq:

".. jag är nöjd med bootcamp 2.0.

Rolloq

nöjd med gamla drivrutiner jämfört med nyare, med, förhoppningsvis, mer funktionalitet?

Jag vill se att bootcamp 2.0 fungerar för jag vill inte installera vista en gång till sen får vi se.

Rolloq

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-21 15:44

varför installera 10.6an då om ändå 10.5an fungerar? ;P

"varför installera 10.6an då om ändå 10.5an"

Därför att det kan vara buggar i Bootcamp 3.0 sen är 10.6 även rappare.

Rolloq

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-21 18:37
Ursprungligen av rolloq:

"varför installera 10.6an då om ändå 10.5an"

Därför att det kan vara buggar i Bootcamp 3.0 sen är 10.6 även rappare.

Rolloq

Kan bekräfta att jag inte har några som helst problem med 3.0an, äntligen fungerar alla drivrutiner och allt i win7 64-bit. Till och med finns det funktion nu för att läsa mac diskar direkt utan 3-parts program.

Ursprungligen av 20hz:

Kan bekräfta att jag inte har några som helst problem med 3.0an, äntligen fungerar alla drivrutiner och allt i win7 64-bit. Till och med finns det funktion nu för att läsa mac diskar direkt utan 3-parts program.

Kan själv intyga att det är så.
Nu finns även så du kan ställa in om du vill ha högerklick i Bootcamp 3.0.

Så snart jag installerade 10.6 så puttade jag in Win7 64 bitars och det flyter på mycket bra.

20hz tack för svaret.:)

Rolloq

1
Bevaka tråden