iMac eller Mini för Photoshop CS4?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2009-09-17 21:09

Hej. Har slängt ut denna fråga i två olika minitrådar men ej fått någon respons så nu testar jag att skapa en ny istället.
Jag är på jakt efter en nyare mac. Har en macbook från 2008 som jag kör photoshop CS4 på. Nu räcker grafikkortet på den inte riktigt till för CS4, (“Intel GMA X3100”), så jag behöver något bättre. OpenGL lull lullet fungerar inte fullt ut.
Står i valet mellan iMac och mini. Helst en mini om grafiken räcker till, för jag har redan en skaplig skärm.
Någon som kör CS4 på nya minin som kan tala om hur det fungerar?
//anders

Ursprungligen av andersn:

Hej. Har slängt ut denna fråga i två olika minitrådar men ej fått någon respons så nu testar jag att skapa en ny istället.

Helt ok att du startar en ny tråd, men du borde ha raderat de där andra inläggen först, eftersom korspostning (samma inlägg eller fråga i flera trådar) inte är tillåtet på forumet.

Men jag flyttar tråden till "Köpa Mac & köptips", för det är ju det det handlar om - att du vill ha råd och tips inför ett Mac-köp.

Har också justerat trådens rubrik lite. Försök alltid sätta rubriker som tydligt visar vad tråden handlar om.

/Mod

1
Bevaka tråden