Borde jag köpa en iPod Touch?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • trädet.se
  • 2009-09-15 15:46

Jag har en Nokia 5800, och planerar att behålla den då jag tycker att den fungerar riktigt bra. "Problemet" är att jag nu är grymt sugen på att införskaffa mig en iPod Touch 32GB sedan Apple valt att den uppgradera den. Så, borde jag köpa en? Ge mig lite anledningar till varför jag borde det, samt varför jag inte borde det.

Tack på förhand

behöver du övertalas till att köpa en så kanske du inte behöver en?

• Medlem
  • trädet.se
  • 2009-09-15 15:54

Det är klart att jag egentligen inte "behöver" en. Jag överlever ju ändå. Jag vill mest veta vad ni anser vara de största fördelarna med att köpa en..

• Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-15 16:30

Jag ska köpa en så fort den kommer i affärerna! (Vilket kommer att ta tills den 30:e) Kommer köpa den för att spela och in på internet.. Den är juh som en iPhone 3GS utan mobilfunktion. Att den har en mic ( Vilket jag älskar!:D) gör den till en Wifi mobil

• Medlem
  • trädet.se
  • 2009-09-16 01:14

Spelen är ju en stor anledning till att köpa den, faktiskt. Men internet kan jag ju gå in på även med min 5800. Fler anledningar?

Jag har en Nokia E61 som telefon/arbetsverktyg och köpte en Touch för att få vara med lite på iPhone-upplevelsen. Inte ångrat en sekund, använder den dagligen som musikspelare, organiserare, spela spel, chilla, titta/visa bilder, referensmanualer, "Liftarens Guide till Galaxen"-pryl (med Wikipedia m.m. åtkomligt med en knapptryckning), mixa beats, ....

Snälla Steve, ge mig en tablet-version imorgon

batteritiden blir kanske ett problem med din 5800, jag det inte har inte haft någon. men om du spelar mycket musik och spelar mycket spel så kanske det inte finns så mycket batteri kvar när du ska ringa.
så istället använder du touchen till att gör allt kul, och den kan du köra slut på utan att världen går under

1
Bevaka tråden