Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes LP finns inte i Sverige?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nyfiken som man var på dessa nya features så köpte jag Doors albumet som de showcasat tidigare, men jag får ingenting nytt alls.
Förstår inte hur man får fram den nya informationen, jag får bara gammal hederlig albumart nere i det dedikerade visningsfältet ?

Någon som testat och vet hur man gör, eller om det på något konstigt vis ej tillgängliggjorts i Svenska iTunes affären än?

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-09-10 15:39

Som jag har förstått det är iTunes LP formatet bara tillgängligt i USA. (Iaf än så länge).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-10 15:48
Ursprungligen av kainen:

Som jag har förstått det är iTunes LP formatet bara tillgängligt i USA. (Iaf än så länge).

kainen,

Precis så är det!!

Jämför man den svenska sidan med den amerikanska dito över vad som är nytt i iTunes 9, så saknas iTunes LP & iTunes Extras i den svenska.:'(

- Torkel

Buuuh, dåligt!
Tycker även att det verkligen börjar bli dags för tv-serier och filmer i vår Svenska butik.....

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-09-10 17:42
Ursprungligen av dec_alpha:

Buuuh, dåligt!
Tycker även att det verkligen börjar bli dags för tv-serier och filmer i vår Svenska butik.....

Verkligen märkligt att de inte vill ha våra pengar..
Som det är nu så verkar tv-, film- och skivbolagen uppmana oss att fultanka..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-09-12 19:35

Dock står det ju "iTunes LP" om man tittar på vissa nya album på startsidan (ni vet högst upp, där den "hetaste" nya musiken visas).

Kolla till exempel på bilden som gör reklam för Mikas nya album. Eller Pearl Jams nya.

Visserligen kan det ju bara vara så att de inte orkat göra olika bilder för olika marknader.

Ursprungligen av Adzam 1:

Dock står det ju "iTunes LP" om man tittar på vissa nya album på startsidan (ni vet högst upp, där den "hetaste" nya musiken visas).

Kolla till exempel på bilden som gör reklam för Mikas nya album. Eller Pearl Jams nya.

Visserligen kan det ju bara vara så att de inte orkat göra olika bilder för olika marknader.

Ser det med, men har inte riktigt vågat köpa ett album om det nu inte är det.

Står ju även på apple.se, när iTunes 9 tar störst utrymme, att iTunes LP är en nyhet...

1
Bevaka tråden