Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grffin Tuneflex Smartclick

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Goddag,

är det någon här som har testat Griffin Technology: TuneFlex AUX SmartClick - Car mount, charger and remote control for iPod and iPhone

undrar bara om någon kan ge en snabb recension av paketet...

  • Medlem
  • City
  • 2009-09-07 13:28

Jag skall köpa detta så snart jag får tummen ur (eller om någon hittar en svensk butik som säljer). Enda vettiga armhållaren i mina ögon (armen går utåt vilket passar alla bilar), mer synd att inte knapparna sitter på hållaren, vem vill ha den fula fjärren på ratten liksom??
Den andra fiffiga grejen är att ljudet går via dockkontakten så man slipper jiddra med Aux kabeln på telefonen.

Har hittat den på ebay för 450:-... tycker iofs det verkar skönt att styra den från ratten... krävs ju lite precision att slidea runt å ha sig i menyerna när man kör.

  • Medlem
  • City
  • 2009-09-08 10:55
Ursprungligen av herr åhman:

Har hittat den på ebay för 450:-... tycker iofs det verkar skönt att styra den från ratten... krävs ju lite precision att slidea runt å ha sig i menyerna när man kör.

Skönt, ja, snyggt med kardborreband, nej.
Jag tänker mig bara play/pause och next det hade räckt.

iphonebutiken,
skicka gärna PM om/när ni får in den.

Vet någon hur lång aux-kabeln är som medföljer Tuneflex?
Jag söker en som är max 30 cm att använda till kitet.

kraspor, Macoteket - Griffin TuneFlex AUX SmartClick - bilhllare och fjrrkontroll fr iPod och iPho säljer den

Vi håller på att plocka in den, dock har vår leverantör lite problem att få in Griffin-grejer då de ligger efter med tillverkningen :-/

  • Medlem
  • City
  • 2009-09-08 17:03

Problemet med de länkade butikerna är ju att ingen har i lager. Vill inte beställa då eftersom man aldrig vet vad som händer.
Men fler tips vore ju trevligt. Inga butiker som har griffin?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-09-08 17:29
Ursprungligen av kraspor:

Problemet med de länkade butikerna är ju att ingen har i lager. Vill inte beställa då eftersom man aldrig vet vad som händer.
Men fler tips vore ju trevligt. Inga butiker som har griffin?

Inte vet vad som händer? Den kommer ett par dagar senare...

  • Medlem
  • City
  • 2009-09-08 19:21

Du verkar inte vara en van internetbeställare?
Har råkat ut för konkurser, 3 månaders leveranstider och låsta pengar mm mm så jag beställer aldrig icke lagerförda varor längre för att slippa problem.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-09-08 21:43
Ursprungligen av kraspor:

Du verkar inte vara en van internetbeställare?
Har råkat ut för konkurser, 3 månaders leveranstider och låsta pengar mm mm så jag beställer aldrig icke lagerförda varor längre för att slippa problem.

Jag är en MYCKET van beställare, beställer minst en pryl per vecka under några år. Men inte haft problem - än. Är mycket glad för det.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-08 22:11

Den finns i lager på Macoteket Birger Jarlsgatan och på Kungsgatan. Men tror bara det finns 1x på respektive plats.

Troligen inte på lager då Griffin har stora problem just nu med att leverera, då folk verkar gilla deras prylar rejält (framförallt då deras bilhållare "WindowSeat").

Tydligen går väldigt mycket av det som tillverkas till USA, å Europa får snällt vänta :-/

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2009-09-09 00:29

Webhallen brukar fixa fram saker snabbt. Maila deras kundtjänst och kolla om det finns hos leverantören.

1
Bevaka tråden