Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod-pub i Umeå onsdag 16 september på Rött?

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vi borde väl inte behöva boka nåt bord va? Vi blir ju inte en så stor klase folk.

Näe, det kan jag inte tänka mig att vi behöver.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-09-15 18:26

Jag kommer direkt från jobbet. Så jag är där vid 18:00, prick!

Jag kom på varför vi alltid sitter längst in: We don't wanna sit near the Windows

Ursprungligen av Adrian B:

Jag kom på varför vi alltid sitter längst in: We don't wanna sit near the Windows

Haha! Dåligt!

Tack för ikväll! Vi var en liten skara av de allra flitigaste medlemmarna, men vi hade trevligt ändå. Det vore dock kul att försöka marknadsföra det lite hårdare utanför 99mac så vi når fler.

Maten på Rött var dessutom bättre än på länge.

Ha ha, jag slog just på femman och vilket avsnitt av Seinfeld tror ni går? Jo, The Merv Griffin Show!

(För er som inte var där: Jag pratade om just detta Seinfeld-avsnitt på Macpuben ikväll, ett av de bästa avsnitten någonsin av Seinfeld.)

Ja, tack för en trevlig kväll alla nördar!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-09-17 08:36

Tack tack alla för en trevlig kväll! Som Adrian skrev så var maten bättre än på länge. Man kanske kan få in en träff till i höst innan den obligatoriska i mellandagarna

Det tycker jag!

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-17 09:45

Det var en bra kväll även om jag personligen valde flytande middag framför solid

Jag tycker att vi kör en träff när/om Apple släpper nya MB med nehalem framåt hösten. Om det inte inträffar så får vi väl ta en gnällträff istället...

Bevaka tråden