EV nova fråga

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-07-26 14:15

varför kan man inte skriva bokstaven "i"när man ska kriva in registrations koden på escape velocity nova, koden innehåller "I" för det vore ju otrevligt om det skiter sej nu när ja har reg. koden och allt

• Oregistrerad
  • 2003-07-27 20:25

Har du köpt koden eller???

Annars ligger du illa till här..

Men jag antar att det är för vi kanske har svenska keyboards, eller att det för att man inte ska kunna "kracka" serial nummret.

Det finns någon bokstav till har jag för mig. Har jag läst.. men jag kommer inte ihåg.

Men om du har köpt den (får vi hoppas) och att den har "i" i sig. Får du skicka ett mail till Ambrosia.

Citat:

Skrevs ursprungligen av garp
varför kan man inte skriva bokstaven "i"när man ska kriva in registrations koden på escape velocity nova, koden innehåller "I" för det vore ju otrevligt om det skiter sej nu när ja har reg. koden och allt

Om du har tur så är det bara att kopiera och klistra in numret. Om inte det funkar... hmm, det kan inte vara så att det är ett litet "L"? Har iofs för mig att koden bara innehåll versaler, men jag hoppas jag minns fel.

Funkar inte det heller så skicka en fråga till Ambrosias support så är jag övertygad att de hjälper dig.

Jag har också köpt en licens en gång i tiden, men jag hade tur och slapp såna bekymmer.

1
Bevaka tråden