Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nån som testat Ultra-case?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-09 17:54

www.ultra-case.com
Det är de som brukar ha en reklambanner här på 99 för iPhone-fodral.
Tycker de har flera som ser rätt najs ut men bilderna på sajten är små och jag har inte hittat några tester. Skulle ju vilja veta om de sitter bra, skyddar bra osv.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-09 19:25

Jag tycker itne om dom sen har jag för mig att dom itne har "lay on the table" design. Kolla lite på tuben så ser du vad andra tycker om dom.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-09 20:54
Ursprungligen av Exstaz:

Jag tycker itne om dom sen har jag för mig att dom itne har "lay on the table" design. Kolla lite på tuben så ser du vad andra tycker om dom.

Jag hittade bara en recension på tuben och knappt nåt mer när jag googlade.
Vad är det du inte gillar med dem?
Jag är egentligen bara ute efter att skydda baksidan mot repor och att ha ett skal som är så tunnt som möjligt.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-10 01:37

Om jag vill ha ett skall på så vill jag ha "lay on the table" design. Det är en extra kant runt om skalet så du kan lägga den med skärmen neråt utan att den skadas.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-10 02:20
Ursprungligen av Exstaz:

Om jag vill ha ett skall på så vill jag ha "lay on the table" design. Det är en extra kant runt om skalet så du kan lägga den med skärmen neråt utan att den skadas.

OK, då är jag med. Det är inte så viktigt för mig, jag tycker det räcker med den där typen av skärmskydd som man klistrar på. Har kört med nån billig variant på min iPod touch sen de släpptes och det har funkat bra. Men det beror givetvis på hur man vill kunna hantera sin iPhone. Jaja, jag vill inte gärna köpa ett fodral jag inte kunnat klämma på först, så det blir nog inget från dem i vilket fall. Tack för svaren!

Wow, tjenare vad snygga de var.. Någon svensk återförsäljare?

  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2009-09-04 09:05

Köpte ett skal som heter Satin på Ultra-Case.

Har inte kunnat testa det på telefonen ännu då jag inte fått någon...

Däremot kan jag säga att det är väldigt snygg och känns som sammet

Rekommenderas! (om det sitter bra...:))

Jag beställde på deras hemsida. Det var smidigt och inte så dyrt. Tror det kostade 178:- inkl. frakt.

Ursprungligen av larsp777:

Köpte ett skal som heter Satin på Ultra-Case.

Har inte kunnat testa det på telefonen ännu då jag inte fått någon...

Däremot kan jag säga att det är väldigt snygg och känns som sammet

Rekommenderas! (om det sitter bra...:))

Jag beställde på deras hemsida. Det var smidigt och inte så dyrt. Tror det kostade 178:- inkl. frakt.

Är det 'trögt', alltså tror du det skulle vara jobbigt att få upp iPhonen snabbt ur fickan om det skulle ringa etc?

1
Bevaka tråden