Prisförfrågan - MacBook Pro (MacBookPro3,1)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-08-04 15:05

Min gamla MacBook Pro 15" har hamnat lite i skymundan för mina anda laptops och jag har funderat på att antingen sälja den eller låta tjejjen få prova på det goa livet med Mac (hon kör redan Linux på sin befintliga laptop ).

Min fråga är, vad är ett bra pris att begära för datorn?
Det sitter 4GB DDR2 RAM (667MHz)i den, samt en 320GB hårddisk. Processorn tickar på i 2,4GHz.
Dock råkade jag ut för problemet med dåliga Nvidiakretsar på den då den hade fyllt c:a 13 månader. Det gjorde att logikkortet byttes ut på den, så man skulle kunna påstå att den delvis är näst intill ny
Batteri mm är i bra skick, den enda skavank som finnes på den idag är en liten repa på undersidan brevid batteriet. Det finns dessvärre ingen AppleCare på denna maskinen
Leopardskiva (uppgradering) finns, asken är i prima skick såsom allt annat som följde med datorn.

Så, vad för pris skulle jag kunna begära för en sådan här burk?
Notera: detta är INGEN försäljning av datorn, just nu kollar jag vad för prisomfång jag kan begära för den.

Jag har flyttat tråden från "Säljes"-forumet. Dels för att det tydligen inte var en annons, och dels för att det inte går att svara i det forumet, och då blir det lite svårt att föra en diskussion.

/Mod

• Medlem
  • Hillared
  • 2009-08-05 08:41

Hade helt missat det, tackar !

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jag har flyttat tråden från "Säljes"-forumet. Dels för att det tydligen inte var en annons, och dels för att det inte går att svara i det forumet, och då blir det lite svårt att föra en diskussion.

/Mod

• Medlem
  • Hillared
  • 2009-08-31 08:23

Har lagt upp lite bilder på burken nu.

• Medlem
  • Hillared
  • 2009-09-02 14:19

Datorn är såld

Ursprungligen av Drakfot:

Datorn är såld

Vad fick du för den ?