Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

COD4 Modern Warfare, kan inte se några servers

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-06 11:29

Hej,

Har spelat modern warfare online utan prolem ända tills jag igår laddade ner senaste patchen 1.7.1.

Nu så söker den efter servers, dvs jag kan se att den laddar upp, men de syns inte på min skärm.

Jag har testat med filter reset och har source på internet. Jag har en laglig kopia av spelet med en laglig cd key.

Som sagt så har det funkat perfekt med version 1.5 men funkar inte nu under 1.7.1.

Någon som har något tips?

Tack på förhand, Leo

Har du rätt 17.1.. Jag har tagit fel en gång coh då crashade spelet. Tror det ska vara den engelska versionen du ska ha.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-07-06 11:55
Ursprungligen av Pierre/M-stad:

Har du rätt 17.1.. Jag har tagit fel en gång coh då crashade spelet. Tror det ska vara den engelska versionen du ska ha.

Det finns 2 versioner av 1.7.1 uppdateraren (antar att du menar Mac versionen). Den ena är för DVD versionen och den andra för download versionen. Installerar man fel version kan det uppstå problem.

//Rob

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-06 12:18

Jag har laddat ner rätt version av patchen. 1.7.1 för engelska boxen. Jag kan se att den laddar upp servrar dvs jag ser att en laddar 1233/10934... men de dyker inte upp. Inte ens när den hr laddat klart.

1
Bevaka tråden