Sibas finfina webbtjänst...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-06-21 17:56

Tvättmaskinen pajar helt och jag letar rätt på vad jag vill ha på nätet, hittar billigaste dealen på Siba och använder deras bokningstjänst eftersom den verkar finnas på lager I helsingborg.
Väl där har min bokning inte riktigt gått fram fast de kan se den i systemet.
- Jag gillar inte det här systemet, muttrar säljaren luttrat.
De har i alla fall maskinen och jag köper den snabbt och smärtfritt.

Ett par timmar senare, när jag precis har installerat den, får jag ett sms om att jag har fått mail från Siba:

Ursprungligen av Siba:

Hej, tack för din bokning.

Din vara finns inte tillgänglig i varuhuset och vi kan
därför inte boka din vara. Besök gärna www siba se,
ring vår kundtjänst på 042-202565 eller besök något av våra varuhus
för att bli erbjuden alternativ vara.

Med vänlig hälsning Siba - Hos oss får du råd.

Detta är ett automatgenererat mail och går därför inte att svara på.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-21 19:06

Du köpte väl sista exemplar i lagret men var snabbare än bokningssystemet
Som att hoppa in i kistan och låsa utifrån...

1
Bevaka tråden