Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ongame kommer med pokerklient till Mac!

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ongame-nätverket (Betsson, betsafe och tusen andra pokersidor) släpper nu ÄNTLIGEN pokerklient för Mac! Vad jag fattat så släpper iaf Betsafe sin nu på lördag, troligtvis kommer alla andra sidor också släpppa samtidigt. Version 5 av deras klient skall dessutom vara ganska omgjord med massa nya funktioner. Härligt! säger en kille som jag som typ spelar all min poker på Ongame.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2009-06-12 16:18

Fy fan va bra...har väntat länge på det nu

bwin har redan rullat ut den nya, betsafe och betsson gör det i helgen. Härligt!

Hur fixa denna app? Var spelar ni? Tipsa gärna bra spelsajt - länk.

Det är många pokersidor som spelar via ongamenätverket. De främsta och bästa för oss svenskar att använda är kanske Betsson, Betsafe och Redkings. Som sagt, den enda som hittills lanserat Macklienten är Bwin, men under helgen kommer de övriga nämnda också att göra det. Själv spelar jag just nu på Betsafe.

Edit: För att svara på frågan, du tankar bara ner programmet från Bwins hemsida. Eller från nån av de övriga under helgen.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2009-06-15 20:45

Bra att det kommit en klient men fan det går inte att ändra storleken på borden

Nä har märkt detta. Skulle tro att det kommer komma ganska snart, överhuvudtaget lär det komma många uppdateringar framöver av klienten. Den brister på många områden.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2009-06-15 20:53

Haha...om man klickar på fliken för att gömma den extra infon så blir storleken liiiiite mindre.
Så om man klickar som faaaan så blir bordet mindre...men jag vet inte hur man får det större igen

Haha faktiskt sant Stört...

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2009-06-16 00:22

Mailade support och det går inte i nuläget att ändra storlek på borden som man kan göra på PC klienten

  • Medlem
  • 2010-03-31 19:54

Hej
Gammal tråd men testar här ändå...
Har spelat på några pokersidor med mac klient men nu kan jag inte starta en enda av ongame's poker klienter, alla bara hänger sig och måste tvångsavslutas.
Någon som varit med om detta och vet nån lösning?
Kör en Macbook Pro med OS X 10.6.3

Mvh PJ

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2010-03-31 23:15

Jag har samma problem och det är senaste uppdateringen till Snow Leopard som ställer till det.
Har varit i kontakt med Ongame och dom vet om problemet men vet inte när en lösning är på gång.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2010-03-31 23:19

Haha...det är visst redan löst.
Ta bort den gamla klienten och ladda ner från den poker site du spelar på så ska det fungera.

  • Medlem
  • 2010-03-31 23:39
Ursprungligen av lappen71:

Haha...det är visst redan löst.
Ta bort den gamla klienten och ladda ner från den poker site du spelar på så ska det fungera.

Really, ska genast testa, det skumma var att det funkade i SL ett bra tag för mig men inte för min kompis men helt plötsligt va det slut på det roliga.

Tack för heads'upen iaf ;P

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2010-04-03 20:28

Och nu slutade klienten att fungera efter en uppdatering från Ongame.
Det är väl satan att det ska krångla så in i helvete

  • Medlem
  • 2010-04-03 22:43

Ja jag märkte precis att det inte fungerade, tröttsamt värre ju :/

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2010-04-03 22:50

Har skickat flera mail till min site med lite loggfiler och crashrapporter så vi får se vad som händer

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-04-03 23:42

Samma här. Slutade funka efter 10.6.3. Har skickat mejl om detta

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-04-27 08:09

Jag slängde den gamla klienten och körde Java-versionen i web-läsaren, men idag provade jag att ladda ner klienten - och nu funkar den

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-08-12 13:58

Är det någon som testat om Betssons pokerklient funkar med Lion?

  • Medlem
  • 2011-08-12 15:59
Citat:

Är det någon som testat om Betssons pokerklient funkar med Lion?

Funkar bra för mig

1
Bevaka tråden