Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC 2009 - Officiell tråd

Tråden skapades och har fått 469 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Safari 4 idag!

Sjukt kasst ljud och bild dock...

eller franska

Missade första 20 minuterna, satt o tittade på SG Atlantis :). Följer uppdateringen på min iPod Touch-i sängläge :D.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-08 19:29

Det är sjukt att vi inte ens kommit fram till iPhone än...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-08 19:35
Ursprungligen av Adzam 1:

Det är sjukt att vi inte ens kommit fram till iPhone än...

Detta upplever jag som kanske den snabbaste keynoten någonsin ju. De brukar normalt tala om siffror och företagsblablabla ganska länge och sen prata om små obetydliga uppdateringa och iTunes ett tag. Hårdvaruppdateringar av denna klass brukar det ju bara komma några få av och dessutom i slutet.

Sanslöst. Hittills bästa keynote på länge.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-08 19:30

Det är helt underbart!!

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-08 19:30

Nu vet vi vad Steve har gjort! LOL!!

  • Medlem
  • Bollebygd
  • 2009-06-08 19:35

Macintöösh

Lots of refinements - that's not the new stuff

Om de inte kommit till iPhone ännu så finns det ju en risk, trots banners, att det kommer på ett separat event...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-08 19:39
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Om de inte kommit till iPhone ännu så finns det ju en risk, trots banners, att det kommer på ett separat event...

Självmord kallas det.

Och i ett slag känns unibody MacBooken man införskaffade i höstas gammal. Jag brukar gilla utveckling, men inte när det innebär att man själv får en föråldrad produkt så fort

Ursprungligen av Marcus_R:

Och i ett slag känns unibody MacBooken man införskaffade i höstas gammal. Jag brukar gilla utveckling, men inte när det innebär att man själv får en föråldrad produkt så fort

Welcome to my reality! I pricip vartenda Mac uppgradering jag gjort, utom möjligen den första, har köpts strax innan en större förändring i Mac-universum'et.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-08 19:37

Klick och håll nere på Dock-symbol för Exposé? Men hur ska man då få upp den där menyn som man nu får upp genom att klicka och hålla nere?
Ja, jag har självklart en mus med sekundärklicksmöjlighet och jag har självklart ctrl-tangent, men tänk på alla okunniga som har enknappsmus och ej är bekanta med knapp-mus-kommandon?

Ursprungligen av Rajje:

Klick och håll nere på Dock-symbol för Exposé? Men hur ska man då få upp den där menyn som man nu får upp genom att klicka och hålla nere?
Ja, jag har självklart en mus med sekundärklicksmöjlighet och jag har självklart ctrl-tangent, men tänk på alla okunniga som har enknappsmus och ej är bekanta med knapp-mus-kommandon?

Intressant frågeställning.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-08 19:39

"Can drag a file to an icon in the Dock, all of the app's windows will appear, and can drop the file in the correct window. "

Möcket trevligt! Spring loaded folders utvecklas bortom folders.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-08 19:41

Exchange-stöd; såja!

Ursprungligen av lither:

Exchange-stöd; såja!

Jättejättejättevälkommet. Verkligen jättevälkommet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-08 19:42

Jag gillar inte den nya QuickTime-loggan. Så här ska den se ut:

17:e juli igen på ikonen...

Exchange-stödet verkar helt underbart implementerat. Härligt!

Ursprungligen av Leftrustle:

Exchange-stödet verkar helt underbart implementerat. Härligt!

Riktigt. Verkar kanonbra! Hoppas det inte är alltför buggigt i början.

Fan, kräver såklart Exchange 2007. Kommer väl installeras 2011 på min b-firma...

29 dollar för Leopardanvändare!!! Kommer i September.

Sjukligt bra!

$29 vad var det jag sa.

Och enbart Intel... Skitsamma att systemet bara kostar $29; en ny mac krävs också...

Ursprungligen av Leftrustle:

Och enbart Intel... Skitsamma att systemet bara kostar $29; en ny mac krävs också...

Fast det var väl helt förväntat. Alla betor har krävt Intel.

Bevaka tråden