Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC 2009 - Officiell tråd

Tråden skapades och har fått 469 svar. Det senaste inlägget skrevs .

på desktop-sidan går det ju åt andra hållet - och så upprätthålls den kosmiska balansen. (?!)

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-09 20:14

Dessutom tilltalar väl 13" MacBook pro både "proffsen" och konsumenterna?

  • Medlem
  • Borås
  • 2009-06-09 20:23

Avsaknaden av 13" MacBook Pro - gjorde att jag var mer eller mindre "tvingad" att köpa 13" MacBook - Kanse dax att byta nu...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-09 21:24

Inbyggt stöd för Nike+, är det bara för 3Gs-ägare eller får även 3G ägare denna funktionalitet?

Ursprungligen av Adzam 1:

Inbyggt stöd för Nike+, är det bara för 3Gs-ägare eller får även 3G ägare denna funktionalitet?

Bara för 3G S.

Ursprungligen av Adzam 1:

Inbyggt stöd för Nike+, är det bara för 3Gs-ägare eller får även 3G ägare denna funktionalitet?

Bara 3G S. Går att läsa på Apple store när du köper kitet.

Nu är "Find My iPhone" och "Remote Wipe" aktiverat i MobileMe. Men du måste ha 3.0 för att kunna utnyttja funktionen förstås.

Nu finns även sändningen från keynoten uppe i HD: http://www.apple.com/quicktime/qtv/keynote/

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-10 02:10
Ursprungligen av Anders Båth:

Nu finns även sändningen från keynoten uppe i HD: http://www.apple.com/quicktime/qtv/keynote/

...och som podcast!

Ursprungligen av Adzam 1:

...och som podcast!

länk pls.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-10 02:22

Vet inte hur man får tag i länken! Filmen finns inte om man tittar i iTunes store, men den laddas ner om man prenumererar på podcasten.

Men folk pratar o pratar om denna podcast, men den är HELT omöjlig att hitta genom att söka på itunesstore. Högerklicka bara på namnet på den så finns "kopiera länk" eller liknande.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-10 02:37
Ursprungligen av Anders Båth:

Men folk pratar o pratar om denna podcast, men den är HELT omöjlig att hitta genom att söka på itunesstore. Högerklicka bara på namnet på den så finns "kopiera länk" eller liknande.

Annars verkar det som att denna podcast har belägrat förstaplatsen på listan över de populäraste podcasterna. ; )

Bra att du hittade det iaf; hade ju själv tänkt att kopiera länken genom att högerklicka, men det försvårades då jag inte hittade just denna keynote i katalogen... ^^

Edit: Jahaa, nu förstod jag att man kunde länka till hela podcasten (inte bara direktlänka till en enskild podcast)!

Hehe visade sig att jag faktiskt prenumererade på den. Mycket märkligt att man inte ens ser den i listan över keynotes, men att den faktiskt laddas ner om man väljer att refresha sina podcasts:

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=275834665

hmmmpf, i podcasten är det inte HD-versionen man får. var ju lite synd.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-10 23:44

Är det bara hos mig som podcasten inte laddas ner helt? Hos mig är de sista 10 min borta.

//Rob

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-11 00:37

Nopp samma här.

Sista biten vill inte funka för mig heller.

Laddade ner den igen nu, och hela fungerar.

Bevaka tråden